Hoi!! Misschien een vraag die al 100x gesteld is maar ik ben toch benieuwd. Mijn ovulatie test (clear blue roze) is niet positief maar ik ben vandaag 1 dag over tijd, en heb zaterdag getest en toen was die vrijwel wit (zie bovenste test) en vandaag (onderste 2 testen) heb ik toch een een streepje. Betekent dit dat die toch oploopt en dat ik eventueel zwanger kan zijn? Heeft iemand hier ervaring mee gehad? Ik weet dat dit niks zegt, en dat ik gewoon moet testen met een normale test maar omdat ik wilde wachten tot na nod met deze halen wilde ik toch kijken wat de ovutest vandaag zei. Dus puur uit nieuwschierigheid, iemand hier ervaring mee? Thanks alvast dames!!
Lh wisseld altijd. Richting menstruatie kunnen de streepjes altijd iets donkerder worden. Uiteindelijk zegt iets oploop of afloop niet veel Hier schommelde het ook altijd wat.
Lh wisselt tijdens je cyclus. Rondom nod is het vaak wat hoger. En bij de Cb moet je eigenlijk niet naar de streepjes kijken.
Zosls gezegd is je lh rondom je nod verhoogd, ook als je niet zwanger bent. Als je nu 17 dagen na een positieve lh test zit (dus 15 dpo), zou je een zwtestje moeten dien. Deze zal al erg duidelijk zijn als je zwanger bent. Succes!
Digitale CB ovulatietest leest die streep af. Ipv dat je zelf die streep afleest, geeft die een rondje of smiley aan. Nadat ik het gebruikt heb, haal ik het stickje vaak eruit. Wanneer ik mijn piek heb, is de tweede streep vrij donker of even donker als de eerste streep. In principe geeft de smiley of een leeg rondje al aan hoe donker de tweede streep is.
Ik weet hoe ze werken Gebruik ze al ruim 3 jaar haha. 'Officieel' moet je bij Cb niet naar de streepjes kijken. Dat staat volgens mij zelfs in de bijsluiter.