Hoi, Ik heb vanmorgen 3 dagen voor mn NOD een test in handen gehad die me doet twijfelen. Wat vinden jullie? Wij zien echt een streepje 1e kindje, tweede ronde dit...
Zwanger!!! De streep bij mijn oudste was nog lichter (zelfde test) maar was mooi wel zwanger Gefeliciteerd!
Jeetje, nog lichter? Ik vond dit al aardig "mwah", haha. Thanks voor het kijken dames! Ik heb er nog een liggen van de kruidvat, die doe ik morgenochtend nog even. Dinsdag mn officiele NOD, dus ik koop later in de week nog een CB
Ik heb deze paar keer gehad elke keer zelfde streepje maar echt niet zwanger vals positief maar je kan natuurlijk wel gewoon zwanger zijn ik duim voor je
Thanks Blis, en sorry, wist niet goed waar ik het plaatsen moest. Morgenochtend ga ik er nog een doen
Ik zeg positief. Bij mijn eerste dezelfde test gebruikt en zo'n zelfde streep. Kleine man is inmiddels 3 jaar Ik duim voor een plakker
Thanks voor de reacties!! Vanmorgen tweede test gedaan die ik in huis had (tevens de laatste) Wat vinden jullie nu? Nog steeds zichtbaar? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Dit had ik dus ook. Hoop voor je dat het raak is maar ik zou even een slag om de arm houden tot je een wat duidelijker test hebt... Of een ander merk testen proberen.
Ik gebruik de kruidvat testen eigenlijk altijd en als ik niet zwanger was stond er ook niks. Dit is echt de eerste keer dat er een licht streepje staat. Gelukkig houden we allebei wel een slag om de arm, maar in combinatie met wat kwaaltjes hopen we natuurlijk stiekem op het allerbeste. Dinsdag mn NOD, dus het blijft nog even spannend