Gisterochtend en avond een positieve ovulatietest gehad (ze knalden er echt vanaf ) Vanochtend voor de zekerheid toch nog maar even getest en tot mijn verbazing knalde er weer direct een streepje af. Nu heb ik het idee dat ik vanmorgen mijn ei heb voelen springen. We hebben eergister en gisteravond geklust. zou het nog zin hebben om vanavond nog een keer te klussen? of heeft dat geen nut meer als mijn eitje daadwerkelijk vanmorgen gesprongen heeft? Testen zijn van Gisterochtend, Gisteravond en Vanmorgen: View attachment 326250
zou nog een keer klussen idd maar ook vanmiddag nog en vanavond doortestten je ovulatietesten zouden dan moeten afnemen overigens vind ik hem al minder positief als de vorige 2 Maar nog steeds wel een duidelijke ovulatietest Had zelf de ochtend een knaltest en die dag sprong me ei en uur na een knaltest was hij ook gelijk negatief en dag ervoor me 1e positieve ovulatietest smiddags
Vanmiddag was mijn test duidelijk een stuk negatiever. Toch man nog maar even verleid. En nu maar het wacht bankje op. ...
Zag al dat je streep iets afnam, zat je al op je eind van je LH piek kan het heel goed dat hij snel erna negatief was. Nu lang wachtten op het bankje.. Succes!!