Hoi Dames, Ik hoef geen glazen bol adviezen, ik weet dat ik geen invloed heb op wat er dan ook mag gebeuren...maar.... Ik zit ondertussen op 12 DPO. 10 dpo had ik mijn eerste vage testje. Nu zijn we 3 dagen verder en lijkt het wel of hij nauwelijks is opgelopen.. Hiernaast heb ik ook totaal geen symptomen.. En dat terwijl ik die bij alle 3 mijn zwschappen wel gehad heb. Maak ik mij terecht zorgen? Of zie ik weer spoken/beren en olifanten? Enne.. Sorry voor de vragen!
Ik zie de streepjes maar de oploop vind ik ook niet heel goed. Maar ik zou morgen nog even testen sommige dames maken laat hcg aan. Bij mij betekende dit niet veel goeds helaas
Ik zie de streepjes, maar zie eigenlijk geen oploop. Al ben ne nog maae 12 dpo maar toch zou je wel oploop moeten zien denk ik. Al.hoop ik dat het allemaal goed komt.
Heel begrijpelijk dat je hier onzeker van wordt. Ik heb helaas het zelfde gehad in mei. Wel eerst duidelijk positief en dan daarna duidelijk aflopend. Ik hoop voor jou dat het toch niets hoeft te betekenen maar het ziet er niet heel goed uit.
Als ik heel eerlijk ben lijkt die van 12 dpo lichter dan die van 11 dpo. Ik weet dat de kv testen niet zo super meer zijn maar dit vind ik geen goed teken. Wat de kwaaltjes betreft, daar kan je met 12 dpo nog niet te veel vanaf laten hangen. Bij de meesten beginnen de kwaaltjes pas met een week of 5 a 6 en niet zo vroeg al. De test zou echter wel moeten oplopen en dat doet die helaas niet
Oké! No worries... blijkbaar zit bij mij in de ochtend minder HCG in mijn urine!!!! En eeeindelijk ook echte streepjes!!!
Zoiets was mijn reactie dus ook!!!! Supperrr vaaag, maar ben zo blij! Nu durf ik het dan eindelijk te geloven.
Dat zijn echte streepjes inderdaad. Pfieuw wat een opluchting zal dit zijn. Morgen maar later testen. (Misschien test je 's middags zelfs nog wel beter. )
Ik zou ook echt gaan geloven nu. Dat ziet toch damm goed uit hoor. Maar wat een schrik zeg. Positief blijven alles komt goed
Ik denk dat ik maar lekker stop na dit mooie streepje. Alleen nog een cb met wekenindicator voor het fotoalbum haha
Heyyyyy! Wat goed zeg! Gefeliciteerd. Zo zie je maar weer dat niks garantie geeft! En heel goed dat je lekker stopt met testen. Zwanger is zwanger. Geniet ervan!
Gelukkig! Dan alleen de kwaaltjes lekker niet teveel op letten. Die komen vanzelf en dan baal je ervan