Ik heb een vraag, heb vandaag toch een ovulatietest gedaan dit omdat het afgelopen woensdag toch postief testte wat ik raar vondt. dus ik urine opgevangen staafje een paar seconde erin dop erop en wachten. Zowel het test als controle vakje beelf compleet wit. Ook na 10 minuten nog. Dus ik 2e test (zonde zonde zonde van het geld) genomen en wat denk je ZELFDE compleet weet beide vakjes. Wat is dit? Dat een niet werkt ala maar twee????
Dat is wel gek hoor! Heb je niet ontzettend veel water gedronken ofzo? Klinkt wel als: ze zijn kapot... Gewoon maar lekker klussen, je weet tenslotte maar nooit! het is er wel weer voor! hihi
ik weet welke testen je bedoelt.. het stafje moet je in de urine houden en dan op het test vlakje he??? nou ik kan je vertellen dat werkt voor geen meter.. dat ik heb een keer met een zwtest gehad ook allebei leeg .. er komt dan gewoon te weinig urine op het staafje... ik zou gewoon urine opvangen en dan druppelen op het test vakje dat werk veel beter en weet je zeekr dat er genoeg op zit
nee had helemaal geen water gedronken, beb 4 uur niet nr het toilet geweest. vindt het doodzonde begrijp het ook niet
Met de roze dop?? Dat vind ik raar, want die werken bij mij perfect!!! Ik dacht namelijk dat testen die ik eerder had gedaan (zonder roze dop/via een andere internetsite besteld ) niet werkte. De ovu test gedaan met de roze dop en TADAAAAAAAAAA ...super goed> 2 dikke strepen! (wel overheen geplast, niet in een bakje gedaan..) Maarre als je niet tevreden bent heb je Lotte (beheerder van deze site) al een PB geschreven om je bevindingen te vertellen. Dat lijkt me zinniger, want zei kan antwoord geven op wat je missch niet goed hebt gedaan/wat er evt mis is. Succes! Mirre
Ja ik zou het ook eens aan Lotte vragen, ik heb nl ook deze testen gebruikt (11 stuks deze maand geloof ik ) maar ze werken uitstekend!
Goed he Zanoni!! Nu alleen het resultaat nog... Zie dat jij ook een pendel hebt voor aug. zwanger, ik ook... DUIMEN HE!!!!!!!
ja lotte heeft mij inmiddels al zelf gemaild, Komt goed bedankt voor de antwoorden. ps het was de test met een roze dop
Goedemorgen, Ik heb ook die midstream testen gebruikt afgelopen week (gisteren de laatste). Bij mij geven ze allemaal negatief aan. Dus wel dikke controlestreep, maar vaag teststreepje. Best raar als ik volgens de banner vandaag een eisprong moet krijgen toch. En nou heb ik al extra gerekend (30 dagen ipv 28). Dus ergens zou er een toch positief moeten zijn. In de beschrijving die ik had stond ook niet dat je niet mocht testen met ochtendurine, dus ik heb dat de eerste paar keer wel gedaan tot dat ik van iemand hoorde dat dat dus niet werkte. Ook jammer dat ze dat niet vermelden toch? Wel jammer he, dat je niet gelijk wat duidelijkheid krijg en inderdaad best zonde van je geld. Nu proberen we maar regelmatig te vrijen en kijken of het zo lukt...
Mag je niet testen met ochtendurine?? Dat wist ik niet. Bij mij gaf de test nl vanochtend positief aan. Weet iemand dit???
In de gebruiksaanwijzing moet het vermeld staan, degene die ik heb gebruikt, stond duidelijk in, niet met ochtend urine.
Volgens de medische literatuur vindt de LH piek meestal plaats gedurende de nacht tussen 12.00 uur en 8.00 uur en wordt aangeraden ochtendurine te gebruiken. Ik weet dat er websites zijn waar ze menen dat je beter geen ochtendurine kunt gebruiken en waarom dat is dat weet ik ook niet. Wij raden geen tijdstip aan omdat de meningen er over verschillen wat nou het beste tijdstip zou zijn. Wat volgens ons meer belangrijk is, is dat je dagelijks op hetzelfde tijdstip test. Wanneer je kijkt op de website van de clearblue ovulatietest dan lees je dat het tijdstip van testen niet uitmaakt. In de bijsluiter van Katwijk Farma staat dat je juist ochtendurine moet gebruiken. dit zijn maar even snel twee voorbeelden om de verschillen aan te geven. Mocht je bang zijn je piek te missen dan kun je altijd om de 12 uur testen al kan het dan wel een kostbaar iets worden. Heb nog even verder gezocht. Het heeft te maken met de gevoeligheid van de test. Als je een gevoelige test hebt dan maakt het niet uit wanneer je test. Is de test minder gevoelig dan is beter om na de middag te testen i.v.m. de concentratie LH. De basiswaarde van het LH-hormoon in urine is 6-13 mlU/ml. De piekwaarde 50-200 mlU/ml. Onze testen hebben een gevoelgheid van 40 mlU/ml. Lotte