Wanneer kan ik testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vrouw1982, 13 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik ben het even helemaal kwijt. Hoe ik ook reken en bedenk; geen idee wanneer ik zou mogen testen, dus ik hoop op jullie hulp.

Mijn eerste dag van mijn vorige menstruatie was op 14-11, mijn idee. 29-31-? Daarvoor nooit bijgehouden, dus wellicht is ie altijd al onregelmatig geweest.

Ik heb ovulatietesten gedaan tussen 23-11 en 8-12. Vanaf 1-12 t/m 4-12 lichte streepjes, op 5-12 en 6-12 goede, duidelijke streep, 7-12, 8-12 en 9-12 weer lichtere streep. Rond deze hele periode flink geklust.

Ik heb een zoontje en toen ik net zwanger van hem was, wist ik t heel vroeg. Misselijk/weeïg gevoel, buik opgeblazen, darmen van streek, moe. In september heb ik een vroege miskraam gehad. Toen wist ik ook al heel vroeg dat ik zwanger was, maar testte positief 24 dagen na het klussen (helaas ging het daarna alsnog mis). Nu heb ik weer dezelfde symptomen, maar het is misschien wel alleen de wens die de symptomen veroorzaakt en geen zwangerschap.

Wat is nu wijsheid qua testen? Ik verwacht dat ik vrijdag ongesteld zou moeten worden, of zaterdag (of wel op een andere dag, want die cyclus, geen idee).

Ik wil het ook heel graag weten ivm mijn werk en die omstandigheden (en ook omdat ik barst van de nieuwsgierigheid!).

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen :)

2. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    14 dagen na je eisprong kan je normaal gesproken testen. Jij had 5 december een positieve test binnen 24 tot 48 uur kan je ei dan springen dus er van uitgaande dat je ei de 7de van december is gesprongen is je NOD op 20 a 21 december.
    JE kan een vroege test doen die kunnen van af 10 dagen na je ei dat zou dan op ze vroegst kunnen op 15 december

Deel Deze Pagina