Hallo dames, Dit is de eerste keer dat ik met ovulatie testen aan de slag ga. Ik dacht vannacht mijn eisprong te hebben aangezien ik wakker werd van de pijn in mijn buik. Smiddags nog even gezellig gemaakt. Vandaag kwam mijn voorraad ovulatie testen binnen en dacht er toch nog eens 2 te doen. Ik weet alleen niet of die nu positief is aangezien ik dacht hem al te hebben gehad. Liefs Sunshine
Dat wat je voelde, is NIET je eisprong zelf, maar de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je eisprong pas plaatsvindt waar je veelal niks van merkt. Dit komt dus exact overeen met je positieve ovulatietest. Binnen 48 uur na je positieve ovulatietest vindt je eisprong plaats. Klussen dus de komende dagen. Succes!
Ik vind dit geen knaller. Mijn inziens is deze test nog negatief. Ik zou vanmiddag nog een keer testen.
Je kunt de knaller ook nog net gemist hebben, dat dit alweer de dalende piek is . Zou ook nog even doortesten of hij nog oploopt of verder af.
Test idd nog even door om te kijken wat de testen aangeven. Zojuist weer getest! Zie onderste test op foto. Wat denken jullie
Gisterenavond nog getest maar toen werd het streepje niet duidelijker. Het leek eerder minder. Heb ik mijn piek dan al gehad?