4 dagen overtijd, regelmatige cyclus, negatieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Samengeluk, 30 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samengeluk

Samengeluk Actief lid

29 feb 2016
    119
    84
    28
    Hoi allemaal, alvast bedankt dat jullie dit lezen.

Sinds februari dit jaar had heb ik een koperspiraal gehad, veel ellende van gehad maar dat terzijde.

Zaterdag 19 november ben ik ziek geweest, heel heftig moeten overgeven en in dit proces is mijn koperspiraal eruit gekomen. Koperspiraal ziet er een beetje kromgebogen uit maar wel intact.
    Maandag 21 november de huisarts gebeld met dit verhaal en ze heeft de pil klaar laten leggen zodat ik daar aan kan beginnen als ik weer ongesteld zou worden. Volgens haar was de kans heel klein dat ik alsnog zwanger zou zijn dus ik hoefde verder geen voorzorgsmaatregelen te nemen, gewoon met de pil beginnen in volgende cyclus.

Mijn laatste menstruatie begon op 31 oktober en mijn cyclus duurt normaal gesproken tussen de 27 en de 29 dagen. 1 keer is hij 31 dagen geweest (2 maanden na plaatsen spiraal). 2 dagen voor begin menstruatie heb ik altijd bruinverlies.
    Op basis van mijn cyclus zou ik dus de 13de of de 14de van november mijn eisprong hebben gehad.

Uiterlijk 28 november zou ik dus weer ongesteld moeten worden maar ik heb nog niets gezien, ook geen bruinverlies.
    Gisteravond en vanmorgen k2v5 gedaan en niets op te zien.

Wat zijn jullie ideeën hierover? Toch even de dokter bellen vandaag en eventueel bloed laten prikken of gewoon wachten..

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas bereken jeovertijd zijn aan de hand van je eisprong en niet aan de hand van voorgaande cyclussen.

Jij weet niet wanneer je eisprong geweest is. Hebt geen ovulatietesten gedaan of getemperatuurd.
    Dus je weet niet of je overtijd bent. Voor hetzelfde geld is je eisprong veel later geweest dan je denkt waardoor je cyclus langer is. En ja,zelfs vrouwen die al jaren een cyclus hebben van 28 dagen waar je de klok op gelijk kunt zetten, hebben wel eens zonder reden een langere cyclus of slaan soms zelfs een cyclus over. Het lichaam is nu eenmaal geen robot.

Je test is negatief. Zwanger ben je dus (nog) niet. Zou over een paar dagen nogmaals testen voor de zekerheid.

3. Samengeluk

Samengeluk Actief lid

29 feb 2016
    119
    84
    28
    Je hebt ook helemaal gelijk.. als ik er zelf over na denk kom ik ook tot die conclusie.. maar die onzekerheid, bah!

Thnx voor je reactie, ik wacht nog een paar dagen af en test dan nog een keer mocht ik nog niet ongesteld zijn.

Deel Deze Pagina