Moest hem snel in spijkerbroek weg stoppen vanwege kindjes. Maar nu komt het hele verhaal. 29 oktober ongesteld. Daarna sex met luf. Nu gaan wij dit weekend op stap met heel veel man. En ze gaan staan te kijken als ik geen wijntje neem. Nu voelde ik mij zo raar. Pijn borsten. Steken rechts in buik. Misselijk dus in opwelling kv2v5 test gehaald Natuurlijk gedaan net op moment dat ik naar school moest. Dus heb het zelf pas na 10 minuten afgelezen. Verstand zegt het is onmogelijk. Maar toch de twijfwl
was de 29e je eerste dag van je menstruatie (bij mij ook) dan had je vrij vroeg je ei denk ik en dan test je wel heel vroeg positief, want dat is hij volgens mij!
Hahaha ja ben naar school geweest toen snel weggestoken vanwege een 4 en 11 jarige in huis. Maar was zo verbaasd en in veronderstelling dat Kruidvat mij voor de gek houdt. Of indroog lijntje
En idd heel vroeg je eisprong en een hele vroege test. Kan t zijn dat je menstruatie geen menstruatie was?
Er zitten er twee in een pakje. Ik zou zsm de tweede test doen . Aflezen binnen de tijd en 4 druppels urine gebruiken (deze test lijkt nogal geel?). Maar ik denk dat je zwanger bent hoor. De KV testen kúnnen ook reageren op een eisprong maar daar lijkt deze streep mij te donker voor.
Duidelijk streep, en roze. Ookal was het aflezen na een tijdje, denk ik ook dat hij hartstikke positief is! Misschien kun je t weekend zeggen dat je niet helemaal lekker bent, of jij gaat bob'en? Dan ben je iig een tijdje van de vragen af
Dit is een resultaat dat je veelal bij 12 dpo krijgt. Dan was je ei dus op 3 november en heb je dus op cyclusdag 5 een ei gehad.... Dat is wel extreem vroeg. Een ei rijpt naar mijn weten niet binnen 5 dagen genoeg im bevrucht te kunnen raken. Aangezien de test echt mega is opgedroogd en vergeeld en de foto echt vele uren na het testen is gemaakt vertrouw ik de uitslag niet en zou ik nog een test doen en deze binnen de tijd aflezen en fotograferen.
Eens met rogijuli deze foto is gemaakt uren nadat de test gedaan is. Anders is hij echt niet zo geel. Doe de 2e test eens en dan hoop ik van harte voor je dat hij positief is.
Sowieso de tweede test nog. Met een nieuwsgierige puber in huis. Lastig voor stiekem te doen zeker nu dat hij ook ziek thuis is Dus ff kijken wanneer het kan toch al bedankt voor jullie reacties