ovulatietest wit naar knal?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Moaatje, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hahaha, ja dat is altijd leuk.
    Maar voor beebgerichte bezigheden moet ik toch wachten tot hij net zo donker is als de controlelijn? Of toch niet?
    Zit pas op dag 11.
    (Voel me een behoorlijke nitwit hier, bezig voor een derde en vol vragen)

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh sorry, ik had het inderdaad verkeerd begrepen. Nooit een dag overslaan met testen in ieder geval, dan kun je namelijk net je piek missen.

Licht streepje zegt idd nog niets. Het kan dan nog even duren, maar het kan ook ineens heel snel gaan. Gewoon lekker door testen dus.
    Als de streepjes even donker zijn, of de teststreep is donkerder dan is de test positief :D Kruitvat-testen knallen meestal echt als ze positief zijn.

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Dag 14. Mijn "meest vruchtbare dag".
    Ik test tussen de middag en rond etenstijd, maar alleen nog strepen gezien die bij lange na niet donker genoeg zijn. Zowel bij kv als bij z&k.
    We wachten af...

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik zie dat dit de eerste ronde voor je is. Ben je al wel langer van de pil oid af?

Verder zijn vruchtbaarheidscalculators berekend op gemiddelden. Het kan zijn dat jij niet onder het gemiddelde valt. Wellicht heb je realtief laat je eisprong in je cyclus, of is je cyclus gewoon wat langer.

Gewoon lekker doortesten, die knaller komt vanzelf :D

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Dank je flora. Ik test gewoon ff door.
    Had al jaren een koperspiraal. Dus helemaal kunstmatig hormoon vrij. En cyclus op de dag af 28 dagen.
    Moet ook gewoon mijn gemak houden. In ronde 1 valt er nog niets te klagen (en twee en drie en.. ook niet trouwens). Ik heb er alleen zo vreselijk veel zijn in:D

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Stuk ongeduld kon niet wachten op middagurine :D
    Zie hier de lichte van gisteren rond etenstijd en die van vanmorgen.
    Vannacht geklust. Is dat op tijd? Of nog maar n keer?

Bijgevoegde bestanden:

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jaa een mooie knaller :D
    Ik zou vanavond en morgenavond sowieso nog een keertje klussen! Je eitje zal waarschijnlijk morgen springen.

Deel Deze Pagina