ken/heb jij ervaring die mij hoop geeft?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door happy2012, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Lieve dames,

Daar ben ik weer en hopelijk kan ik hoop putten uit jullie ervaring of kennis hierover.
    Wie heeft redelijk lang na (vermoedelijke) nod pas positief getest? Of zagen heel heel langzaam het streepje donkerder worden en bleken idd zwanger van een goede zwangerschap?

Ben zo benieuwd en onzeker! Na mijn MA en verklevingen zijn er zoveel maanden voorbij gegaan waarin er voor mij geen kans was en nu is er een kans en verloopt t zo. .pff..ik weet niet wat ik moet en kan denken hiervan.

Hopelijk kennen jullie een soortgelijke situatie, want vraag me echt af of hcg zo langzaam kan stijgen/ zichtbaar worden.

Super bedankt alvast! En jullie succes met wat je bezighoudt! x

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Happy je temp is hoopgevend. Tja over je testen kan ik niet oordelen ik zou zeggen plaats een foto an de testjes hier. En als je zeker weet dat je zwanger bent eventueel ha vragen voor bloedtest of vk bellen voor echo afspraak dat is het enigste wat je zekerheid kan bieden.

Xxx joyce

3. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Ik teste bij de zwangerschap hiervoor pas 3 dagen na NOD postitief, dat is een mk geworden.
    Máár er zijn ook zeker positieve verhalen hoor!

Deel Deze Pagina