Hallo dames, Hier blijven me de schoenen uitvallen ik heb de 12de een positieve ovutest gehad, afgelopen vrijdag heb ik 2dagen zeer licht bloed verlies gehad dus eigenlijk een week te vroeg. Gisteren weer helemaal niks gehad en toen straks weer een heel klein beetje. Ik heb echter ook echt geen pijntje of niks wat ik normaal wel heb bij de menstruatie. Nu had ik vanmorgen toch een duidelijke 2de streep op de ovutest. Kan de menstruatie of wat het dan ook is dit beinvloeden???
Ik zou een zwangerschaps test doen! Klinkt als innestelingsbloeding enne mijn ovutest knalde eraf toen ik zwanger was! Spannend!
Nee nog niet ik durf niet, gisteren had ik niks meer vanmorgen ook niet en sinds een uur of 12 weer heel klein beetje. Kan toch geen innestelingsbloeding meer zijn?? Net ook een ovutest gedaan en die is sneller donkerder dan vanmorgen nu heb ik wel ook iets meer gedronken maar voorheen reageerde die dingen nog niet eens of maar heel licht als ik te veel gedronken heb dus snap er niks meer van. Heb je niet meer lh als je ongi bent of kan dat niet? Vind het niet op internet namelijk
Nee hoor reageert echt niet op menstruaties.. Of je bent zwanger of nu je ei, maar dat laatste lijkt me gezien je cyclus minder waarschijnlijk. En die bloedingen, kan prima. Mijn nichtje heeft zelfs 3 weken lang regelmatig heel veel gebloed en super zwanger, alles oke..
Een ovutest is pas positief als het teststreepje minstens even donker is als de controlestreep. Pas dan is de kans op zwangerschap ook aanwezig. Heb jij dus echt een posi ovutest of verschijnen er gewoon twee streepjes op je test?
Ik sluit me even bij Be happy aan. Heb je een foto van de ovu test? Maar duim wel verder voor je dat je gewoon zwanger bent.
Ja ik weet hoe en positieve ovutest uit ziet heb mijn eerate cyclus er heel wat versleten dus dat verschil zie ik wel hihi.. ja ga morgenochtend een testje wagen, ben benieuwd zal wel niet.maar vind het gewoon heel erg vreemd allemaal. Vandaar mijn vraag voordat ik wat ga doen. Ben zelfs niet chagi dat hoort er normaal echt wel bij
Ja ik ook is nu niks meer te bespeuren wel al de hele avond last van mijn onderrug. En raar gevoel rechts onder in mijn buik. Misschien dat het nu toch door gaat zetten. Maar voor als nog niks meer te bespeuren sinds vanmiddag
Had me deze maand voorgenomen er niet zo veel mee bezig te zijn dat is me ook goed gelukt moet ik zeggem tot dat dit allemaal begon dan begint het toch allemaal weer.
Ik hoop voor je dat je morgen een positieve test hebt! En dat denk ik persoonlijk wel! Anders moet e lekker vroeg slapen en morgen ochtend kan je dan testen.
Was negatief, ga er maar van uit dat het een vreemde maar wel een menstruatie was. Weet het anders ook niet.