Ovulatietest Z&K midstream

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door JoyofLiving, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik gebruik nu de ovulatietesten eigenlijk een beetje als AC. Ik weet dat het niet de bedoeling is maar het is even een tijdelijke oplossing. Als m'n ei is geweest (dus een posi ovutest heb gehad) dan kunnen we tot ongi in ieder geval zonder condoom doen.

Nu ben ik een paar dagen aan het testen, maar er verschijnt nog niet eens een tweede streepje. Ben 3 weken geleden bevallen en na mijn vorige 2 bevallingen kwam mijn eisprong dus steeds na precies 3 weken. Nu is er dus nog geen streepje te zien. Zijn deze testen niet gevoelig? Ik heb ze dus eerder ook gebruikt toen ik zwanger wilde worden en dan had ik altijd wel een tweede streepje en op den duur dan liep deze op en knalde het in een paar dagen. Zijn de testen veranderd? Minder gevoelig geworden ofzo? Ze zien er nu in ieder geval wel anders uit dan dat ik ze gewend was.

2. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Allereerst gefeliciteerd! :)

Het risico is alleen dat je niet weet of je ei daadwerkelijk is gesprongen na zo'n ovulatie test want dat hoeft niet altijd. En na je bevalling kan je cyclus een tijdje ontregeld zijn, het kan zelfs tot een jaar ontregeld zijn, ook al was het niet zo na je vorige zwangerschappen, het kan verschillen. Houdt hier dus rekening mee.

3. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Dankjewel! Hmm, ging er eigenlijk een beetje vanuit dat het wel weer meteen op gauw zou komen. Ja klopt inderdaad dat het geen garantie geeft dat het eitje echt springt, maarja ik ben een beetje uit gegaan hoe het voor mijn bevallingen in elkaar zat. Had altijd een super regelmatige cyclus van 25 dagen en ook altijd precies 14 dagen na een positieve ovulatietest ongi. Zou fijn zijn als dat nu weer zou zijn maar we wachten het dan maar ff af.

Deel Deze Pagina