Zwangerschapstesten Sensitest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fran89, 3 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fran89

Fran89 Actief lid

8 okt 2017
    142
    122
    43
    Vrouw
    Ik vraag me af of iemand anders de zelfde ervaring heb met Sensitest.
    Ben nu 4+2 en heb nog steeds geen knaltest, loopt ook maar heel klein beetje op. Ben benieuwd of iemand dit ook had bij Sensitest?? Want zit me gelijk weer zorgen te maken of dit wel goeie test is voor 4+2 want ik dacht dat het wel een knaller moest zijn nu.

Bijgevoegde bestanden:

Joolel vindt dit leuk.
  2. Sassefras01

Sassefras01 Actief lid

23 jan 2019
    367
    481
    63
    Vrouw
    @Fran89 Volgens mij is dit een hele mooie streep voor 4+2! Ik heb vandaag, bij 5 weken, de knaltest

3. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Ik heb eerder gezien dat iemand met de sensitest dipstick minder goed oploop kreeg te zien. Je precieze oploop beoordelen op een zwangerschapstest is sowieso lastig. Het hangt van zoveel factoren af (tijdstip, eten, vochtgehalte etc). Als je het zeker wilt weten moet je op 2 tijdstippen een bloedtest doen.
    Ik zou me geen zorgen maken. Of evt nog even een predictor doen, deze zal vast een mooie roze streep geven nu :p

Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

4. Mini25

Mini25 Niet meer actief

#4 Mini25, 3 jun 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2019
    @Fran89 m’n bericht ging verkeerd :roflmao: ik had je in het NOD groepje gesproken en daar hadden we ook de testen vergeleken. Mijn Sensitest loopt ook traag op, maar de predictor was wel duidelijk. Jouw KV testen liepen toch wel mooi op?

5. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Heb je een PB gestuurd

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.199
    23.283
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Mijn test zag er op 4 weken ook zo uit. Prima toch? Heb verder geen test meer gedaan daarna, snap het nut daarvan niet.

7. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Herken dit wel van de sensitest! Hij werd uiteindelijk wel een knaller maar ik vond ze in het begin een stuk minder fel dan anderen.

8. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Ik gebruik altijd sensitest en had dezelfde test als jouw bij dit termijn. Rond de 5,5 week een echte dikke knaller. Ik zou me zeker geen zorgen maken. Gefeliciteerd met je zwangerschap

Deel Deze Pagina