Goedemorgen! Ik heb vanochtend een ovulatietest gebruikt en vind de streep al aardig donker worden. Betekent dit dat mn eisprong er al aan komt of is dit een 'normale' negatieve streep? Graag hoor ik jullie mening!
Bij mij wordt de test streep donkerder dan de controle streep als deze positief is. Hij loopt bij mij wel altijd op dus ik zou blijven door testen In mijn situatie zou het nu nog 2/3 dagen duren tot positieve ovu test. Veel succes en plezier samen
Spannend! Ik ben benieuwd morgen. Heb al wel weer veel afscheiding, dus wie weet. Het is de eerste keer dat ik deze testen gebruik en schrok er eigenlijk van hoe donker de streep was. Vandaar de vraag of dit de normale kleur is of toch al wel op een aankomende eisprong duidt
Zo'n testen heb ik mijn gehele cyclus dus dat zegt bij mij niks dat mijn ei eraan komt.... Bij moet de test streep echt knal donker paars zijn en zichtbaar donkerder dan de controle streep
Is de test van gisteren (middelste) positief? Vind de test van vandaag erg licht vergeleken met die van gisteren. Of kan het alsnog per dag verschillen hoe licht ze zijn en wordt hij echt knal op de dag van eisprong? Ik zit pas op dag 11 van mn cyclus