Heb even geen fotocamera bij de hand, maar alle streepjes zijn varierend van licht tot donerder, maar geen een is net zo donker of donkerder dan de controle streep, wat het vlgs mij wel moet zijn? Ik denk dat ik ook de fout heb gemaakt om op verschillende tijdstippen te testen, maar het is zo lastig met onregelmatig werk. Misschien heb ik de LH piek gemist? Ik vraag me ook af hoe lang je positief test rondom je LH piek? @ Noekje: ik weet iig dat je niet twee dagen positief hoeft te testen hoor! De piek kan vlgs mij ook heel kortdurend zijn, dat sommigen twee keer per dag testen om hem niet te missen! Aan mn vruchtbare slijm komt naar voren dat ik zeer waarschijnlijk vandaag mn eisprong heb (of morgen misschien) mn ovulatietest van vanavond gaf een heel licht streepje (wel veel gedronken en test meestal aan het begin van de dag na 1 of 2 kopjes drinken). Is mn eisprong dan al geweest? Of komt ie er dan nog aan? Ik begrijp er niks meer van Komt het vruchtbare slijm juist voor, tijdens of vlak na de eisprong?
Hallo, Als je vandaag je eisprong zou hebben, is het logisch dat je vandaag geen positieve test meer hebt, want de eisprong komt ongeveer 24-48 uur na de LH piek(=positieve test). In dat geval heb je je piek misschien net gemist. Ik heb met deze testen al veel ervaring en weet dat bij mij heel betrouwbaar zijn. Succes ermee!
Kan het zijn dat ik mn LH piek dan smorgens gehad heb aan het vruchtbare slijm te merken, en dan daarom 's avonds geen positieve test meer heb? Kan het zijn dat ik dan vandaag mn eispong heb (ook al heb ik geen vruchtbaar slijm meer nu?) Of heb ik mn eisprong dan eerder gehad? En had ik dan eergisteren een positieve ovu test moeten hebben? (Wrs net gemist dan ook?) Op welke tijdstippen gebruik jij de ovulatietesten mama09? En test jij ook dagelijks een licht streepje met een opbouw in kleur naar de eisprong toe?
Ja, ik heb meestal een licht streepje en zie inderdaad een opbouw. Ik gebruik de testen altijd aan het einde van de middag. Als ik je verhaal zo lees, denk ik dat je de LH piek inmiddels hebt gehad, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker!
Ik denk het ook. Maar meer aan mn lichaam te merken dan aan de testen. Eind vd middag testen lijkt me ook beter gezien de urine dan niet zo geconcentreerd is en een donker streepje dan ook echt een donker streepje is en niet door geconcentreerde urine.
He, wat leuk, een topic over de testen van Zwanger&Kids. Ik gebruik deze testen ook sinds kort. Eerde gebruikte ik clear blue, maar dat werd me echt te duur. Nu dus die van Zwanger&Kids. Gaat eigenlijk ook prima. Ik heb net weer nieuwe besteld (toevallig het mazzeltje gehad dat er geen verzenkosten worden berrekend dit weekend)! Druif, waarschijnlijk heb je je eisprong gehad inderdaad. Hopelijk de volgende ronde ook een duidelijke test...
Ik zie op de site dat ze nu 10 testen gratis meesturen bij een bestelling tot het einde van de maand... scheelt toch weer.
O?? Heb er net 15 besteld, wel met 10% korting (gold tot oktober), maar 10 testen gratis is meer korting?! Beetje jammer dat ik het nu pas lees!
Oh, ja dat is dan wel jammer. Ze hebben wel vaker van die tijdelijke aanbiedingen. Laatst hoefde ik geen verzendkosten te betalen. Maar dan moet je net even geluk hebben denk ik. Wanneer heb jij besteld dan? Als ze nog niet verstuurd zijn zou ik gewoon vragen of je niet alsnog 10 extra kan krijgen?
Heb ze net een week terug besteld. Jammer dan... Maar ze hebben vaak acties dus mocht ik toch nieuwe nodig blijken te hebben dan komt er vast wel weer iets voorbij. En als je mailt kun je vaak ook wel dingen voor elkaar krijgen, echt top service! Toen ik laatst problemen had met een actie code en ik geen korting kreeg volgens mn factuur, kreeg ik die alsnog nadat ik een mailtje had gestuurd!