Ovulatietest zwanger&kids

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Happywife, 30 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happywife

    Happywife Actief lid

    11 okt 2019
    164
    104
    43
    Denken jullie dat ik een positieve ovulatietest heb gehad op cd 17? Dit is voor mij de eerste ronde zonder hormonen (clomid) na een hsg te hebben gehad...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Ik denk net niet, deze testen kunnen bij een piek veel meer knallen. Bij jou is de teststreep nog lichter dan de controle streep op die dag. Ik zou nog even door testen.
     
    Happywife vindt dit leuk.
  3. VroegeLente

    VroegeLente Actief lid

    3 mei 2015
    347
    146
    43
    ik heb die testen ook en die kunnen echt knallen, echter heb ik tijdens mijn laatste cyclus dus een eisprong gehad zonder een piektest, zie foto.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Happywife vindt dit leuk.
  4. Geena

    Geena Lid

    26 mei 2020
    27
    14
    3
    Vrouw
    Ik denk het niet. Ik had laatst 2 dagen achter elkaar vrijwel een even donkere streep dus dacht dat mijn eisprong een dag later zou zijn. Die 3e dag daarna was mijn testlijn echt een knaller dus had toen pas echt een positief. Vandaag 10 DPO en negatieve test. Wel licht pijnlijke borsten en op 9 DPO steken in mijn buik. Twijfel of die pijnlijke borstel wel echt zijn.
     
    Happywife vindt dit leuk.
  5. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Zie mijn onderste test. Die is duidelijk donkerder dan de controlestreep. Officieel moet ik digitale clearblue testen gebruiken van het ziekenhuis om mijn ei te zoeken maar ik vind die dingen te duur om per cyclus dagen achter elkaar te gebruiken dus doe ik dat alleen voor de zekerheid wanneer de dipstick er positief uitziet.
    Testen1.jpg
     
    Happywife vindt dit leuk.
  6. Happywife

    Happywife Actief lid

    11 okt 2019
    164
    104
    43
    Ik heb deze testen ook gebruikt toen ik nog de clomid gebruikte en weet inderdaad dat ze echt kunnen knallen.. Ik verwacht eigenlijk dat dit een cyclus zonder eisprong wordt ivm pcos.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Happywife

    Happywife Actief lid

    11 okt 2019
    164
    104
    43
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina