ovulatietest/zwangerschapstest

Discussion in 'Zwanger worden' started by poeipoei, Jun 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi meiden
    ik heb een vraagje
    ik heb op 17 mei een knal positieve ovulatie test gehad dus dan kan ik toch na 14 dagen testen heb ik dus gedaan gisteren met een clearbleu zwangerschapstest... nou heel raar na 10 minuten was hij negatief maar na een half uur was hij licht positief..... maar volgens bijsluiter mag je na 10 minuten niet meer kijken...
    is het zo dat als je ovulatietest positief is je er van uit kan gaan dat je na 14 dagen je ongi krijg want die heb ik dus nog niet
    groet monique

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    wat voor ovu test had je?
    weet je dat je bij een ovu test altijd 2 streepjes krijgt?

3. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi scorpion
    ik had de ovulatietest van het kruidvat en het teststreepje was een stuk donkerder dan de controle streep en volgens de bijsluiter komt de eisprong dan binnen 24/48 uur
    groet poeipoei

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    Die had ik ook en die werken niet echt.
    hij gaf bij mij de 24e aan als positief, maar op de 29e had ik pas een clear blue positief en dat klopt met mijn kaartje.
    Maar ik januari was ik ook zwanger en toen deden de testen het ook niet. als je het niet vertrouwd dan kan je je hcg bij de ha laten prikken.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    met clear bleu heb ik ook wel eens vals posi getest. Je kunt beter die van de KV kopen veel goedkoper en geen valse streepjes(hoop ik heb er nu ook een posi test voor me neus liggen hihi)

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    tik maar eens in bij zoeken. dan lees je genoeg.

7. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    gefeliciteerd ninja
    ga morgen ook van kv kopen
    groet poeipoei

8. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi
    nou vanmorgen met kv getest en echt heel raar ook hier pas na een half uur positief ik ga het maar afwachten en anders volgende week naar ha toe
    groet poeipoei

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ze zeggen dat je met kv nooit vals posi test. Ik zit ook steeds met die steepjes haha nu heb ik er een van CB digitaal gekocht en die gaf zwanger 1-2 weken aan dus het is echt zo haha ik zit nog zo vol ongeloof dat het al zo snel raak is

Share This Page