kent iemand deze testen zo ja,zijn ze goed en vertrouwbaar? en passen ze als je ze besteld door de brievenbus heen? groetjes krulliewullie12(esther)
Ik weet niet of ze betrouwbaar zijn (heb ze zelf niet gebruikt), maar ik neem aan van wel. En of ze door de brievenbus passen... meestal wel hoor (als het om de verzendkosten gaat, die zitten al bij de prijs inbegrepen).
Ik heb de mid gebruikt...erg duidelijk en past makkelijk door de brievenbus. Er staat niet op de envelop wat er in zit.
Ik heb de testen van hier gebruikt vond ze erg duidelijk en betrouwbaar. Ze worden thuisbezorgd in een witte envelop en past door de brievenbus groetjes Jolanda
bedankt voor jullie bruikbare antwoorden! succes met alles en poeh wat n warmte he,lekker weer om niks te doen! groetjes krulliewullie12
alle testen die we in de webwinkel verkopen zijn 100% getest en daarom betrouwbaar dus die kan je met een gerust hart gebruiken hoor succes met je testen en hopelijk vertellen ze je snel goed nieuws
bedankt DEB voor je antwoord,we proberen t maar gewoon en we zien wel wat er uit komt he! groetjes krulliewulie12
Goedemorgen dames, Mijn vraag gaat ook over de caz zwangerschaptesten. Hoe werken die en heeft iemand die gebruikt? Wat gebeurd er als je het gewoon net als de andere testen in je urine dompelt? Las dat je er een paar druppels op moet doen. Hoe dan moet je het eerst opvangen en dan op de test druppelen. gr winnie89
idd winnie zo zag ik t ook staan,ik heb ze besteld en nu wachten we gewoon af ze in tussen ook al binnen,en ik maak ze niet eerder open als dat t tyd is,ik ben ook benieuwd want niet iedereen heeft iets om mee te druppelen lijkt me,haha opzuigen in n rietje vast houden en dan druppelen kan ook,maar beetje ontsmakelijk haha wel lachen!! succes in iedergeval, groetjes krulliewullie12(esther)
Hoi krulliewullie, ps grappige naam trouwens Denk dat ik toch maar voor die mid zwangersch.testen ga doe hoef ik ook niet zo te knoeien met die druppels denk ik. heb je daar meerdere over gehoord die zijn volgens mij makkelijke in gebruik. Jij ook veel succes Gr winnie89 (jolanda)
Hoihoi! Als ik de cas test zie op de foto ...das dezelfde die mijn huisarts gebruikt...zal dus goed betrouwbaar zijn! Maar jah...die hebben pipetjes! Geloof dat die niet heel duur zijn die pipetjes. Als t dezelfde test is, waar het wel naar uit ziet, dan zijn ze goed...ik had postief op een donderdag en vrijdag was alle hcg uit me bloed (miskraam) De test had het laatste beetje hcg hormoon wel gevonden. Lijkt me goede test dus! Liefs Ninetje
hoi ik heb net de mid zwangersch. testen besteld hoelang duurt het voor je ze binnen hebt, ivm overboeking vd bank. gr winnie89.
nou toen ik die van mij had besteld duurde t ongeveer 2dgn niet echt lang dus,succes enne geniet van t weer! groetjes Krulliewullie12(esther)