Hallo daar dan, Ik heb vorige maand ovulatietesten gebruikt en heb toen netjes op dag 14 positief getest. Nu zijn we inmiddels op dag 15 van deze cyclus en test ik nog steeds negatief terwijl mijn cyclus toch wel regelmatig is. (Zie onderstaand.) * Is het het beste om gewoon door te gaan met de ovu testen? * Kan mij eisprong de ene maand vroeger zijn als de andere? * Ik ben gestart met ETOS zwanger worden pillen terwijl ik eerst foliumzuur van het Kruidvat gebruikte. Kan dit invloed hebben op de lengte van mijn cyclus en dus de eisprong? * Nog een heel andere vraag: ik wil nog graag wat kilo's kwijt en ook tegelijktijd zwanger wordn. Mag ik voordat ik aantel gewoon lijnen? Alvast bedankt!
Ik ben nu inmiddels nog een aantal dagen verder en snap er niks meer van. De ovu testen zijn na de 5 minuten die je moet kijken negatief maar na een poosje zijn ze toch positief. Ze staan in mijn album. Het gaat dan om de tweede ronde. Bedankt voot het beantwoorden van mijn vragen en het kijken naar mijn ovutesten!
Hoi loontje, Je cyclus kan inderdaad elke maand anders zijn, vaak is de eisprong rond de 14e dag maar kan soms ook enkele dagen eerder of later zijn. Je kan de ovutesten inderdaad blijven gebruiken. De etos pillen hebben geen effect op je cyclus. Lijnen word afgeraden in de zwangerschap, op het moment dat je positief test ben je al 4 weken zwanger, dus ik zou of eerst afvallen of niet lijnen voorstellen. Het is belangrijk om de testen af te lezen binnen de aangegeven tijd! Daarna zijn ze niet betrouwbaar en kunnen ze positief uitslaan onder invloed van stofjes in de lucht/omgeving. Imke