Ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames,

Aangezien ik weet/merk dat binnenkort mijn eisprong eraan zit te komen, en ik deze niet graag zou willen missen, ben ik vandaag begonnen met testen...
    Zojuist een ovulatietest gedaan van sensitest waar ik het 2e streepje niet zo duidelijk zie....is dan ook mogelijk natuurlijk
    Maar....ik kon het niet laten een 2e test te doen met die van de kruidvat, en hier zag ik tot mijn grote verbazing dat het 2e streepje net zo donker lijkt te zijn.
    Wat zeggen jullie?
    De komende dagen lekker gaan 'klussen' ?

Foto ervan staat in mijn album

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

de kruidvat ovutesten zijn zeer onbetrouwbaar, die geven bij mij zelfs tijdens mijn ongi 5 dagen lang positief.. zou eerder van de sensitesten uitgaan, die zijn bij mij echt posi wanneer ze ook posi horen te zijn..

ik zou gewoon even doortesten en wanneer de streepjes donkerder worden 2 keer per dag testen om je ei niet te missen..
    op welke dag ben je begonnen met testen?
    al je een cyclus hebt van 28 dagen moet je op dag 11 beginnen met testen, 29 dagen op dag 12, 30 dagen op dag 13, enz..

ik heb een cyclus van 34 dagen en moest op dag 17 beginnen met testen en had toen ook een heel licht lijntje ( zie album) en op dag 19 was ie pas positief..

liefs Daantje

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ben vandaag begonnen met testen aangezien ik merkte dat mijn afscheiding veranderde sinds gisteravond.
    Ik heb nog niet een idee wat de duur van mijn cyclus is, ben eind december gestopt met de pil en 1 feb netjes ongi geworden....volgens mijn schema zou mijn ei er met zo'n 3 dagen moeten zijn.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    De eerste ongesteldheid na t stoppen met de pil kan je geen ongesteldheid noemen, dat is een ontrekkingsbloeding. Je eerste echte menstruatie is pas de keer daar op.

Ik zou verder ook van de sensitest uitgaan, maar klussen kan geen kwaad, dus voor de zekerheid gewoon doen zou ik zeggen!

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Volgens mij is dit dan je eerste menstruatie. Die van 1 feb was je onttrekkingsbloeding. Ik zou gewoon lekker door blijven testen maar wel met sensitest! Over de kruidvat ovutesten hoor je niet zo'n goede verhalen > vals positief!
    En natuurlijk blijven klussen ;).

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik dacht echt dat het mijn ongi was....nou ja maakt ook niet uit...ben allang blij dat mijn lichaam het gewoon weer doet na zo'n lange tijd de pil gebruikt te hebben.
    De komende dagen zal ik mijn ei gaan volgen, heb wat testjes van sensitest besteld.
    En tja, klussen blijven we zeker :)

7. happymama

happymama Niet meer actief

zou zoiezo om de dag klussen zit je nooit mis ook al was de test vals .
    en als je m dan echt spot dan gewoon 3 dagen na elkaar klussen zo doe ik t

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zojuist een hele positieve ovulatie test gedaan! 2e streepje was donkerder dan het controlestreepje
    vandaag dus maar echt nog even aan de slag?....eergister en die dag ervoor ook nog geklust.

9. SeaShell

komt zeker goed meid :)

wij hebben de 31e, 1e en 2e geklust, en de 2e had ik een knalpositieve ovutest en meteen zwanger na de 1e keer ovulatietestjes gebruikt te hebben met een cyclus van meer dan 80 dagen :D

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jippie! Das mooi, vandaag nog even lekker klussen dan! Kun je ook een eitje naar mij sturen? Wil ook dat ie komt haha

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gister middag 15-2 na de ontdekking van een knal positieve ovulatietest gelijk voor de zekerheid aan de klus gegaan. Welliswaar in bad/douche...dit zal toch niet uitmaken neem ik aan?
    In de loop van de avond begon ik steeds meer krampjes te voelen in mijn linker onderbuik (eisprong), dit hield eigenlijk de gehele avond aan.
    Vanmiddag voor de zekerheid nog een ovulatietest gedaan, het 2e streepje was héél licht zichtbaar.
    Sinds vandaag merk ik dat mijn afscheiding meer en witter is geworden...
    Op 12-2 en 12-2 hebben we ook nog geklust.
    Zal ik nog een beetje kans maken?

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Door in bad of onder de douche te klussen maak je de kans wel een stuk kleiner. Maar misschien zijn die andere 2 keer klussen voldoende, dat kan heel goed! Dus je maakt zeker wel kans.

ps: heb ook eindelijk een positieve test

13. SeaShell

Maakt niet uit hoor waar je klust.. Ikzelf ben na het klussen meteen opgestaan en kwam bijna alles er al weer uit :oops: naar je hebt maar 1 zaadje nodig vd vele miljoenen, dus dat zit wel snor ;)

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Tja, ligt eraan he...bij de een gaat het wel goed, maar het is wel bewezen dat de kans dan kleiner is.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik lag eigenlijk min of meer in bad...de daad was net boven water :oops: (ik hield mijn onderlichaam omhoog) , ben naderhand nog even blijven liggen.
    Na zo'n 10min stond ik op en liep er eigenlijk niks uit....even later toen ik me stond af te drogen voelde ik ineens alles (nee niet alles want ik hoop dat er wel iets nu hard zijn best aan het doen is :) :) ) uit me sijpelen :oops:

Maar dat ik nu pas meer merk van mijn afscheiding, wat wil dat zeggen?

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oww, dan is het goed hihi ;) Scheelt wel dat je omhoog lag en bent blijven liggen. En inderdaad niet alles moet eruit komen, er moet ook iets blijven zitten hihi.

Euhm, dat van die afscheiding. Tja...2mnd geleden had ik dat ook pas nadat de ovulatietest posi was geweest. Snapte t ook niet. Heb nu ook geen rekbaar slijm terwijl ik vanavond een posi ovutest had. Dus ik denk dat ik ook pas weer afscheiding krijg na mn eisprong...of niet. Heb soms echt t gevoel dat t per maand verschilt. Maar als t echt wit is dan weet ik t niet...

Deel Deze Pagina