vroege zwangerschap testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door gimena, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

ik kreeg te horen dat er ook vroege zwangerschap testen bestonden.
    ik heb er nog nooit van gehoord!
    ma heeft er iemand ervaring in :(:
    en waneer mag je het gebruiken :(:
    laat het me aub weten :D

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Matcare Ultra schijn je 6 dagen voor nod te kunnen doen. Maar dat schijnt zonde van het je geld te zijn. De nieuwe test van CB met zwangerschapsindicator kun je wel 4 dagen voor nod doen. In de bijsluiter staat wel dat als je een test 4 dagen voor nod doet je 55% zwanger bent. Hoe dichter bij of op nod hoe meer zekerheid of je echt zwanger bent.

Ik zou de test van kruidvat doen 2 voor 5,- lekker goedkoop en ik testte er 3 dagen voor nod heel duidelijk positief mee. Zie mijn album.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ben het met aylin eens!

4. gimena

gimena Niet meer actief

jah ik had er nooit van gehoordt tot dat een vriendin dat tegen me zei! dat er van die testen ook bestonde!
    even wachten toch ma dat ik dan na nob ben.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Aylin, met die procenten bedoelen ze het aantal vrouwen dat positief test. 4 dagen voor nod testen 55% van alle zwangere vrouwen ook daadwerkelijk positief met de conceptie CB :D ede andere 45 procent test later positief
    Liefs daantje

6. Eveline79

Eveline79 Actief lid

26 jan 2009
    109
    0
    0
    Ja heb jij dat 3 dagen voor je nod gedaan?
    Ben blij dat je zegt dat het gewoon kan, want ik heb ze nu op advies van jullie ook maar gekocht

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik met de kruitvat al 6 dagen voor nod een duidelijk lijntje. Als je weinig geduld hebt (zoals ik ;)), is het zeker een aanrader.

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja 3 dagen voor nod. Deze testen zijn heel gevoelig. De dipsticks van Matcare trouwens ook met deze test verscheen direct een lijn toen ik 3 dagen voor nod testte! Ik kon het ook niet geloven maar 3 dagen voor nod had ik een heel duidelijke positieve test zie album. Nu schijn ik veel hcg aan te maken toen ik 4 weken en 3 dagen zwanger was gaf de cb met indicator al aan dat ik langer dan 5 weken zwanger was.

9. Eveline79

Eveline79 Actief lid

26 jan 2009
    109
    0
    0
    Nou ik ben heel erg benieuwd wat het nu voor mij brengt.
    Ik hoop zo dat ik nu zwanger ben.

10. agnietha

agnietha Nieuw lid

18 feb 2009
    3
    0
    0
    He hoi,

Wie wil mij helpen ik heb net zo.n vroeg tijdig test gedaan en ik krijg een heel licht streepje. ben ik nu wel of niet zwanger. echt een heel licht streepje.

Gr agnietha 8-[

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    een streepje is een streepje, agnietha!
    Dus voorzichtig gefeliciteerd. Test over 4 dagen nog eens, dan is hij vast heel duidelijk!

12. agnietha

agnietha Nieuw lid

18 feb 2009
    3
    0
    0
    Dank je wel, ik hoop het. zal in het weekend nog eens doen. Voel me wel zwanger. last van de borsten en een beetje misselijk. dit heb ik al een paar dagen :p

13. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    spannend joh! Zie dat je een banner hebt aangemaakt! gefeliciteerd!

14. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Maandag 2 maart is mijn NOD nu konden wij niet wachten en heb ik vandaag al een test gedaan ( was negatief) is dit nou te vroeg of ben ik gewoon echt niet zwanger?

15. ikbenkate

ikbenkate Lid

19 jan 2009
    82
    0
    0
    ook ik heb een lichte streep bij matcare ultra....nog 6 dgn voor nod...! stom stom ik weet het!
    maar mijn cyclus is helemaal van pad af, vandaar wilde ik even checken...hoezo verslaafd ;)

ben beniewd wat het over een paar dagen geeft!

16. ikbenkate

ikbenkate Lid

19 jan 2009
    82
    0
    0
    kiet....ligt eraan met welke test!
    dus ja.....kan nog alle kanten op hoor...er zijn er genoeg die wat later op gang komen met de hcgtjes ;)

17. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    Hoi Kate
    we hebben clear blue gebruikt? ik hoop nog steeds zo erg dat ik wel zwanger ben.. voel me laatste tijd misselijk en moe en krampen in mijn buik...

Deel Deze Pagina