Vruchtbaar slijm..Manlief in het buitenland...BUURMAN!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ninetje, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Nou de koptext zegt het al he...

vandaag trof ik duidelijk het zogehete vruchtbare slijm aan op het wc papiertje...

Zit mijn kerel voor werk in het buitenland!!
    Al vanaf maandag overigens.. :cry:

De maanden hiervoor gaf mijn rekbare slijm einde eisprong aan...het kwam er dan in 1 keer met veel tegelijk uit en daarmee was ook mijn buikpijn verdwenen die ik altijd heb voor de eisprong.

Kunnen jullie je voorstellen dat ik een beetje sip was toen ik dit slijm ontdekte?

Mijn eisprong behoort as zondag pas te zijn...ik heb een nette cyclus van 29 dagen...

Echter mijn buikkrampjes zijn nog niet verdwenen en ook mijn temp was vanaf maandag met 0,1 graag gedaald...van 36,5 naar 36,4 en vanmorgen was ie dan weer 36,5...

Jeetje...en die leuke nieuwe buurman...is ook niet thuis! :rolleyes:

Ik zit dus een beetje in twijfel...is mijn eitje nou wel...of toch nog niet geweest...

2. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Da's balen Ninetje, dat zal je net zien!!

Misschien heeft je ei toch nog heeeeeeeeeeeeeeel even geduld tot je man terug is?!

Ik duim voor je!

3. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    He balen zeg! Hopelijk houdt je ei het nog even tot je man weer thuis is.

4. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Mijn mannetje even langssturen? Ik ben 2 keer de eerste ronde zwanger geraakt, dus wie weet!

Nee hoor, balen meid, dat het net nu is. Wanneer komt ie weer thuis. Na de eisprong heb je ook nog even...

5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Dat is echt balen Ninetje!!! Is er nog een mogelijkheid dat je mannetje nog op tijd thuis is????

6. Terese

Terese Fanatiek lid

Misschien dat het nog eventjes duurt... hou dat eitje even tegen als het lukt!!! ;)

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik heb ook een paar keer gehad dat ik vruchtbaar slijm had maar toch pas na 2 dagen mijn eitje springt.
    Zo ook afgelopen ronde,toen had ik op zaterdag en zondag vruchtbaar slijm en op dinsdag eisprong en voila.....zwanger!!

Dus er is nog hoop!!
    Ik hoop dat je nog op tijd bent!

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Gewoon heel lief toespreken. Heeft bij mij laatst ook geholpen. Ei is mooi blijven zitten totdat manlief thuis was (ei was later dan gewoonlijk) Helaas toch nog zonder resultaat :cry: ....

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @pientje

Gefeliciteerd meiske!

In vergelijking met mijn vorige maanden had ik in 1 keer heel veel slijm en daarna abrubt de pijn weg... Nu blijft de pijn en had net ook weer wat rekbaar slijm..Zal er dan nog hoop zijn??

@mummy...alleen als is donker haar en lichte ogen heeft anders heb ik weer zoveel uit te leggen ;)

@floor linda en dip...Ik hoop dat ik mijn ei in kan houden tot manlief thuis is...morgen aaf tegen een uur of half tien komt ie thuis...

@terese...ik doe mijn best! hahaha

10. Terese

Terese Fanatiek lid

Kijk streng naar je buik en spreek haar maar vermanend toe: BLIJF!!! STOUT EI!! :)

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Lief toespreken zo van...eitje als je nog heel heel even wacht krijg je strakjes een soort van koekje? ;)

12. Terese

Terese Fanatiek lid

Kan ook 8)

13. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Jeetje Ninetje, dat zou balen zijn! Misschien zijn de tekenen (zoals de pijn in je buik) wel goed en duurt het nog even(tot het weekend bv.)

Zet 'm op, als je mannetje thuiskomt!!

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ooowwww Ninetje.....wat moeilijk!!!! Ik hoop dat je eitje toch nog eventjes blijft zitten hoor!!! Ik duim voor je....

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ninetje,
    Houd dat eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!(nog even vast!)
    Balen voor je zeg! (herken het van vorige maand toen mijn lief weg was ivm werk :( )
    Zal voor je duimen!

Liefs, Mirre

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Thnxie ladies!

Helaas denk ik toch echt dat het eitje geweest is...

Mijn temp schoot vanmorgen erg omhoog naar 36,7, mijn slijm is creamy en de vagina ingang is wat droog, echter is er nog wel een beetje kramp in mijn buik aanwezig maar als manlief geen superzaad heeft...(zondag voor het laatst samengeweest...) is het toch echt bekeken voor deze ronde.

Ik heb altijd gedacht dat mijn eitje gezien mijn regelmatige cycles in het weekend pas sprong...
    Dan is manlief altijd thuis...

Zat ik er schijnbaar ff flink naast...

Het mag vanzelf spreken dat ik baal gezien manlief vaak doordeweeks *on the road* zit...

17. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Da's inderdaad balen Ninetje. Als dat inderdaad zo is, worden je kansen wel spaarzaam, he?!

wij komen er natuurlijk zowiezo bekaaid vanaf.... miljoenen zaadjes bij de man en maar 1 eitje per maand (als we mazzel hebben) bij ons... wat is dat nou voor waardeloze regeling ;)..

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Goedemorgen all!

Nou...temp blijft staan op 36,7 :rolleyes:

De ene site zegt dat de temp NA je eisprong omhoog gaat, de andere site zegt ERVOOR en weer en andere zegt TIJDENS...

Gisteraaf had ik wel flinke buikkrampen en had het idee dat manlief tegen mijn baarmoeder aan *ramde* :oops:

daarna was ik spontaan misselijk en bleef de buikkramp aan...snachts steken links en dan weer rechts gehad...

Nou jah...we zien t wel!

19. Niet meer actief

Hoi Ninetje,

Bij mij gaat de temp omhoog na mijn ei.
    Enne jouw ventje heeft gewoon superzaad!
    Ik blijf daarvoor duimen.

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0

Nou Janne...

Ik heb net gespiekt bij FF en als mijn temp morgen hoog blijft dan geeft FF op dag 13 (donderdag) mijn kruis voor eisprong...en gister aaf (vrijdag) hebben we voor t eerst weer kunnen klussen...deed zeer en vanacht ook pijn gehad hier en daar een steekje.( ik val in herhaling geloof ik )

Dus als ie nou snel zaad heeft...(toet toet, das snel...hij lijkt overtoom wel!) dan zit er misschien nog een kansje in...

Afwachten maar!

Hoe gaat het met jou lieverd?

Ik ga zo lekker een weekendje weg met manlief, ik zal aan je denken meis!

Deel Deze Pagina