ik dacht negatief maar...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 18 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

tha weet niet wat ik moet denken vanmorgen een test gedaan
    die was negatief na 10 minuten nog steeds dus ja duidelijk nog niks
    maar nu heb ik dus net nog eens erop gekeken en zie nu dat na opdroging er wel degelijk een streep staat en nog niet eens een vage
    duidelijke verkleuring
    dus wat nou
    die test is niet betrouwbaar na de verstreken tijd maar een streepje verschijnt toch zoiezzo alleen maar als er hcg is aangestroffen in de urine of ben ik nou gek
    :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

2. ilse28

ilse28 Lid

22 mrt 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    ik zou morgen een nieuwe test doen, maar ben je niet nog wat vroeg met testen????? Ik zie op je banner dat je je nod nog niet gehad hebt?

Groetjes Ilse

3. Niet meer actief

ja maar mijn nod kan 26 dagen zijn ofzo pff ik weet het ook niet meer heb hem vanmorgen naar 28 dagen gezet omdat dat normaal is mijn tests moeten het doen vanaf 4 dagen voor de nod

4. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    na 10 minuten is de test niet meer geldig. Het gebeurt wel vaker dat er na 10 minuten wel een positief test krijgen. dus wacht liever nog een paar dagen en ga dan pas testen.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat is precies de reden waarom je niet meer mag aflezen, die verkleuring kan onstaan door de indroging ;)

Over een aantal dagen nog een testen!

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Oeh spannend!

IK heb nog nooit een test gehad die na 10 minuten verkleurde door evt indroging hoor er kwam gewoon gewoon niks bleef eng *wit* ook al keek ik tegen het licht in..en ik heb er echt al heeel wat gedaan :oops:

Meid idd gewoon even een nieuwe test doen na een dag of 3 dan stijgt het hcg weer.

Ik duim voor je

7. Niet meer actief

en dan heb ik eigenlijk nog een vraagje he
    de baarmoedermond gaat omhoog toch als je zwanger bent en zakken als je ongesteld gaat worden toch ofnie

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Euhm...

Ik dacht dat de baarmoedermond *verstoppertje* ging spelen als je je eisprong hebt...K weet niet of je baarmoeder wegtrekt als je zwanger bent...Zakken als je ongie bent denk ik ook niet...dan gaat ie gewoon naar de *normale* stand terug toch?

Zelf had ik net het idee dat mijn baarmoeder juist *gezakt* was tijdens het samenzijn...het deed zeer en voelde mijn lieg heel duidelijk ergens tegen aan stoten wat doortrok naar mijn buik...

Geen idee hoe dat kan...

9. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Spannend Gemke!

Ik weet dat je na 10 minuten niet meer mag aflezen,
    en ik wil je al helemaal niet gek gaan zitten maken ofzo ;)
    Maar ik had dus voordat ik naar mijn werk ging een test gedaan en er bleef echt 10 minuten niets te zien. Toen ik uren later weer thuiskwam, stond er een streep... Ik ook hartstikke in de war natuurlijk, én de vette pech dat de winkels al dicht waren. (Voor nwe test)
    De andere ochtend supervroeg wakker natuurlijk en naar de apotheek gesjeesd.... 2 Testen gehaald... Kijk maar naar mijn banner wat het resultaat was!
    Dit was trouwens ook een dag of 4 voor NOD.
    Ik ga me rot duimen dat 't bij jou hetzelfde verhaal is!
    Succes!!!!

Lizzy

10. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    ik heb ook nog nooit een test gehad die na indroging posi werd.. de testen die ik gebruik mag je tot 30 min aflezen en bij allebei mijn positesten in verschillende maanden begonnen ze ook pas te verkleuren vanaf de 10de minuut of zelfs nog later..

ik zou nog even 1 of 2 daagjes wachten en dan met ochtendurine weer testen en dan de test plat neerleggen na urine invoer en je urine opvangen in een bakje zodat het makkelijker werkt en er altijd zo ie zo genoeg op komt..

qua baarmoedermond weet ik het helaas niet

testen voor nod doe ik persoonlijk niet bij sommige zit er snel veel hcg hormoon in de urine maar bij ook veel dames komt dat pas veel later.. bij mij waren de testen pas op mijn nod dag of 1 of 2 dagen daarna heeel licht positief.. je ei nesteld zich vaak pas in na ongeveer 7 tot 10 dagen .. dus ik denk voor de mensen die testen voor hun nod erg veel mazzel hebebn dat ie posi uitslaat.. gelukkig maar dat het bij sommige wel kan voor de nod.. ik den kdat als je overduidelijke zwklachtjes hebt dat je dan wel kunt testen want dan ben je immers al volop zwanger

en mijn dok zei laatst tegen mij een vals positief bestaat niet dan moet je zwanger zijn of er is iets geweest..

het is namelijk zou dat hoe licht de lijn ook... dan is ie eigenlijk altijd positief en als je de test dan laat liggen dan word de streep steeds duidelijker maar soms is de lijn zo licht dat je hem eerst niet ziet want normaal gesproken gooi je een test ook weg als je hem niet meer mag aflezen qua tijd... mijn aan raden is laat hem gewoon 5 min langer liggen als je twijfelt of en een lijntje staat.. want dan word ie dus alleen maar positiever

11. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Ik denk wel dat er een verschil tussen echt een streepje op de juiste plaats of een verkleuring is. Als er echt een streepje staat op de plaats waar hij moet staan dan is hij volgens mij gewoon positief hoor (niet boos worden op mij als het niet zo is hoor :) )
    Ik denk dat je dat zelf wel kan zien of de test doolopen is of dat er echt een streepje staat

12. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    silly dat denk ik ook...

als het een streep is dan is het goed zie je echt alsof er water op inkt is gedruppeld zeg maar dan denk ik niet dat ie posi is..

13. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi gemke
    en dat had ik nou ook! en ik ben wel degelijk zwanger.duzzz ik denk heel erg,jij duzzz ook!!!
    liefrs iris

14. Niet meer actief

om ook effe op die vraag van mij trug te komen ik ben effe gaan zoeken omdat er meer mensen hier geen antwoord op wisten
    toen heb ik op een gezondheidsplein dit gevonden

Er wordt tijdens het eerste bezoek ook een onderzoek gedaan naar de afmetingen van het bekken, en of de hals van de baarmoeder hoog, hard en gesloten blijft en of de vrucht zich voldoende ontwikkeld.

dus ja de baarmoeder gaat omhoog en sluit zich af bij een zwnagerschap
    en ik vroeg het dus omdat ik het idee heb dat mijn baarmoederhals verder weg ligt dan normaal normaal kan ik het met het topje van mijn vinger makkelijk raken maar nu moet ik er echt moeite voor doen om het te vinden ook
    nou dus maar hopen dat dat een goed teken is
    overigens vandaag weer een test gedaan laatste die ik in huis had en.....geen streepje te bekennen deze keer nog niet tenminste
    maar ja moet ook nog 2 dagen he voor ik kan gaan testen en nu zijn ze hier op dus de verleiding is minder

15. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ik was zelf op zoek naar info over de baarmoeder en liep tegen deze post aan:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=6751&highlight=baarmoedermond

Misschien toch beter om gewoon de test af te wachten? Ik hoop voor je dat het raak is!

16. Niet meer actief

gek is dat dan he de ene verloskundige zegt dit de ander weer dat lekker hoor wie heeft er nou gelijk dan whahahaha heb je lekker veel aan is dat om het nog moeilijker te maken

Deel Deze Pagina