ovulatietest?????

Discussion in 'Zwanger worden' started by Wen, Aug 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wen

Wen Actief lid

hoi hoi,

even een vraagje. Ik heb nu voor het eerst een ovulatietest gebruikt. Maar volgens mij snap ik het niet helemaal. Ik voel mijn eisprong altijd heel erg goed. Nu dus ook dacht ik. Heb ook erg dikke, slierterige slijm (sorry :oops: ) maar ik had alleen een streepje bij het controle vakje....ik was er echt van overtuigd dat ik wel een dikke streep zou hebben, omdat het voelt alsof mijn ei op springen staat.....

weet iemand hoe dit kan, of heeft iemand zo iets ook meegemaakt??

ik hoor het graag.

groetjes, wendy

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Nooit meegemaakt maar misschien ben je net te laat met testen en is je piek van hormonen al geweest..bij je piek test je nl wel positief..twee streepjes...dan komt je ei binnen 24-36 uur. Kan dus zijn dat je daar net naast zit en dat je ei al is geweest..

Succes britt

3. manuelenbrenda

manuelenbrenda Actief lid

Jun 29, 2006
    108
    0
    0
    Ridderkerk
    Hallo daar,

Nou rond de periode dat ik mijn eisprong moest krijgen heb ook ik ovulatietesten gedaan (6). Allemaal negatief en volgens mij heb ook ik in die periode echt wel een eisprong gehad. Had last van opgeblazen gevoel en hetzelfde gevoel als je je ongi moet krijgen zeg maar.... Dus helaas ik ben er niets wijzer van geworden.

Maar nu reken ik gewoon uit met de calculator wanneer ongeveer en in die week (paar dagen ervoor en erna) vrijen wij om de dag :oops: . Wat soms wel een beetje te veel van goede is hoor.... hihih

Succes ermee!

4. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    De uitleg van Brit zou ik ook zeggen.

Share This Page