game over naar ronde 13

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieke, 23 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    heej Allemaal hier een nieuwe onderwerp van mij Lieke.
    in het begin zat ik veel op deze site en vond het erg spannend allemaal veel niewe dingen geleerd enz enz.
    Nu na ruim een jaar ben ik minder actief , Ik heb niet meer zo de behoefte om samen de NOD af te tellen of elke dag een verandering van mijn tempkaartje te plaatsen, Ik lees en vaak als ik een reactie wil plaatsen kan ik alle namen niet meer onthouden en laat mijn reactie dan achterwege.

Persoonlijk kan ik niet tegen een groot forum , Ik ben blij dat ik met een aantal die ik in dit jaar heb leren kennen wat meer contact heb gekregen via pb of mail, ik heb daar genoeg aan om mijn zegje te doen. :D :D :D

Vele kennen mij als een persoon met een groot nuchter gehalte met veel positiviteit, echter dat blijft ook zo ook al ga ik nu ronde 13 in.
    desondanks voelt het vreemd als je een aantal mensen met wie je nod afgeteld hebt , zwanger ziet worden, volgt tijdens zwangerschap toch al tegen het einde ziet lopen en sommige zijn zelfs al bevallen....

Dan vraag je , je wel eens af waarom ik nog niet? vaak zeggen ze tegen mij wees er minder mee bezig, hoe kan ik er nog minder mee bezig zijn dan dat ik nu doe? niet elke dag tellen, niet doelgericht sexen, behalve dat ik temperatuur omdat dat nodig is bij een artsenbezoek doe ik niets bijzonders dan genieten van alle vrije handen en voeten die ik nu nog heb.

over 2 weken hebben we een troostprijs geboekt en gaan we heerlijk op vakantie. lekker genieten....

Morgen heb ik een afspraak bij de HA ivm mijn b12 tekorten evaluatie .
    Ik ga mijn tempkaartjes nu dus ook meenemen en ga vragen wat de procedure bij hun is ff informeren. ben benieuwd. Ik wilde eigenlijk pas na mijn vakantie gaan maar ja als ik er morgen toch ben dan kan het in een moeite door.

GREEETZZZZ Liek.

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    He meis, ik snap je zo goed....
    Wat is dat supermoielijk he...ik ben dan nog maar 6 maanden bezig, maar wel al vaak gelijk opgegaan met iemand, alleen was die iemand zwanger en werd ik gewoon ongi...
    Moeilijk om je teleurstelling dan opzij te zetten.
    Ik wens je heel veel plezier op je welverdiende vakantie, en ik hoop dat het voor jou snel raak mag zijn!!! :)

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Heel veel succes Lieke, veel plezier op vakantie en ik ben benieuwd wat de HA zegt!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    succes Liek!

Ook ik ga de gang naar de dokter maken as het nu niet raak is.

Groetjes
    Natas

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Lieke en Natasja,
    Ik ken jullie beide ook al een tijde (van het forum) en ik voel me precies zo bij al die blije berichten.
    Om eerlijk te zijn lees ik ze niet meer.
    Iedereen wordt zwanger voor je gevoel, maar jij niet.
    Allebei dus heel veel succes bij de eventuele stappen...
    Ik hoop dat jullie weg kunnen blijven bij de "vruchtbaarheidsproblemen" op dit forum.

Lieke, ik dacht dat je inmiddels we zwanger was...zag je niet meer zo vaak voorbij komen idd.
    Helaas, het mocht nog niet zo zijn.

Nogmaals meiden:
    HEEL VEEL SUCCES!!

Hele dikke knuffel van Elmo'tje

6. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hey Lieke,

Heel erg herkenbaar je verhaal.
    Ik wens je veel succes bij de HA

Dikke knuffel van An ;)

7. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeee Lieke,
    ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Ik ben dan wel 3x zwanger geweest maar het is helaas ook 3x mis gegaan. Ik vraag me dan ook af WAAROM gaat het steeds mis. :cry: Net zoals jij je afvraagd WAAROM jij nog steeds niet zwanger bent. :cry: Het is moeilijk meis, ik weet het. En nee, ik kijk ook niet meer op : ik ben zwanger, mits ik ergens een reactie tegenkom van iemand waar ik toendertijd bv vanaf mijn 1e ronde al mee sprak. Dan kan ik het niet laten om diegene te feliciteren. :oops:
    Verders zit ik wel veel bij andere topics omdat ik daar toch mijn verhaal kwijt kan en ervaringen kan delen als daar om gevraagd word.
    Meis, ik wens je heel veel sterkte bij de ha. En er teveel mee bezig zijn??? Ik weet zeker dat als je graag zwanger wilt worden dat dat een hele normale reactie is. En ook vrouwen die er teveel mee bezig zijn raken zwanger!!! :rolleyes:
    Ik moet je zeggen dat ik het toch wel gezellig vind dat je er weer bent. :oops: Ik wens jullie een hele fijne vakantie, geniet ervan saampjes!!! En je weet maar nooit................. waar deze vakantie goed voor is:oops:
    Dikke knuffel, mussie

8. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ook ik voel me net als jij Liek..
    Ik heb dit dan gister ook proberen te omschrijven in een eigen topic maar ik vind nooit de goede woorden maar het komt precies op hetzelfde uit als jouwe ;)

Ik heb besloten om nog tot januari te wachten met na de dokter te gaan maar dat is ieder zijn eigen jeuze he.....

Ik wens je alvast een hele fijne vakantie... rust goed uit..en geniet er lekker van meis...

en ik hoop dat het niet meer lang voor je duurt dus bij deze heel veel succes ;)

liefs liselotje

9. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    En ik ben dus één van degenen waarmee je in het begin hebt afgeteld en die nu zwanger is. Ik vind het hartstikke rot voor je dat jullie wens nog niet is vervuld. Ik hoop dat je huisarts je verhaal serieus neemt en je goed kan adviseren over 'hoe nu verder'.

Alvast een heerlijke vakantie toegewenst!

Pim

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hé LIeke het is echt superrot dat ze er alweer zijn ! Mijn situatie nt helemaal te vergelijken met de jouwe;... maar wachten en zeker al zo'n tijd duurt vreselijk lang en vergt veel geduld en doorzettingsvermogen ! Ik wens je morgen heel veel succes bij de ha...en hoop dat het een rustig ontspannen gesprek hebt waarin je met een gerustgesteld gevoel naar buiten kan gaan en dat er wat aan gedaan wordt ! Schrijf alles wat je wil weten desnoods op een briefje want ik werd de vorige keer bij de gyn met een kluitje ih riet gestuurd, met een heel slecht en onbevredigd gevoel achtergelaten... dus heel veel succes morgen meid ! Ik denk aan jou en you know where i am for a big boost pepup talk ! LIefs xxx

11. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Lieve Liek,

Wat vervelend om te lezen !!!
    Het is echt vervelend he :cry: En niet te begrijpen waarom het zo lang moet duren!!
    Ik hoop en duim nog steeds voor je dat je niet de mmm in hoeft.

We gaan nog steeds gelijk op, inmiddels zit ik wel in de mmm. En het is echt niet leuk :cry: Veel goede vrienden en bekenden om mij heen zijn zwanger (bedoel niet van dit forum, maar in mijn omgeving) en het is fantastisch voor hen, maar ik word er wel verdrietig van.

Veel leuke dingen blijven doen en afleiding werkt het beste bij mij. Daarom wens ik je een fantastische vakantie en probeer er maar niet teveel aan te denken ;)

Hou me op de hoogte en je mag me altijd Pb-en he :)
    Dikke knuf Ster :)

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm je weet me ngo te vinden he :)

Ik snap wel wat je bedoeld hoor.. ik zit nog niet op 13.. maar kom eigenlijk alleen de laatste paar dagen nog even gluren in het NOD topic
    Verder tja.. je hebt alle kwaaltjes nu wel gelezen en al te vaak gezien dat mensen dachten nu toch ECHT zwanger te zijn.. en dan weer mis.

Ik ben nog steeds blij voor iedereen die zwanger is.. maar langzaam aan ga je je idd afvragen.. waarom is de ene ongewenst zwanger na 1x onveilig sexen.. en zijn andere mensen na jaren graag willen nog steeds niet aan de beurt.

Ik check wel regelmatig de NOD lijsten om te kijken of er nog bekenden tussen zitten.
    En vond het ook erg leuk om bijvoorbeeld tijdje terug te ontdekken dat Loeki2 nu op haar roze wolkje mag wonen voorlopig.
    Maar actief posten.. tja niet echt

Druk met afvallen, druk met werk.. druk met mijn leven vooral
    En niet meer met zwanger worden of zijn.

Natasja: jij ook veel succes bij de arts! hou je me op de hoogte?
    Jij ook natuurlijk Lieke!

13. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Ik vind het ontzettend knap hoe je ermee omgaat. Het moet zo frustrerend zijn om al zolang bezig te zijn zonder resultaat!

Succes bij de dokter en ik hoop echt voor je dat het binnenkort raak is.

Liefs, Floor

14. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ook heb ik samen met jou de NOD afgeteld..
    Ik was laatst al eens naar je opzoek, aangezien ik nooit meer wat van je zag, dacht eigenlijk ook dat je zwanger was..

Ik wil je veel succes wensen met de gang naar de HA, maar geniet eerst van je vakantie..
    Het is makkelijk zeggen van: wees er niet te veel mee bezig, maar dat zijn woorden.. makkelijk om te zeggen dan ook daadwerkelijk te doen.

Is goed dat je er nog zo nuchter onder bent..

Groetjes Kalush

15. Niet meer actief

Jeetje meiden, het oude cluppie bij elkaar.

Ik weet idd hoe je je voelt. Ben al een aantal keren zwanger geweest en telkens ging het fout.

Op een gegeven moment keek ik ook niet meer op NOD, want dan waren er weer zwangeren die veel korter bezig waren dan wij.
    Dat voelde zo oneerlijk. Terwijl ik het ze toch wel gun, maar toch. ( noem het jaloezie)

Ik hoop dat de dokter jullie verder kan helpen.

Ik denk vaak aan jullie allemaal ( de oude garde :) )

Liefs

Janne

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    hallo allemaal allereerst heel erg bedankt voor alle lieve berichten.

@ SandraK Elke maand die je zwanger wilt raken is te lang als het niet lukt , Ik hoop dat jij je gezin ook snel mag gaan uitbreiden hoor.

@ Me2 Ja vakantie heb ik erg veel zin in, wat de doktor zei zal ik zo ff onderaan vertellen als ik iedereen gehad heb.

@ Natasja , Ik ben benieuwd hoe deze maand voor je afloopt, je nadert nu al snel je NOD vlgs mij want in je vak was je klusmoment dat weet ik nog van alles lezen.

@ Elmo . Ook jou heb ik een tijdje gevolgt en nog steeds lees ik je berichten , hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad en dat je nu vol frisse moed met een nieuwe poging beginnen gaat.
    ik houd je in de gaten ook al reageer ik niet, ik blijf lezen. en hoop ook snel jouw blijde berichtje te mogen lezen.

@ mussie dank je dat je het gezellig vind dat ik er weer ben zover ik er blijf hoor haha. fijn dat je even hier gereageeerd heb want sorry meid je was even uit mijn mind..... maar toen ik je naam zag dacht oow ja mussie heb ik ook nog meegeteld..... bedankt.

@ Liselotje, ik ben vandaag naar de HA gegaan omdat ik voor een evalutatie moest ivm mijn b12 tekorten. dus ik dacht why not als ik er dan toch ben ik had toch ook 3 tempkaarten ingevuld klaar liggen , ik hoop dat jij voor jan toch zwanger raakt dan hoef je in ieder geval niet meer naar de HA toe.....

@ ah78 Bedankt voor je knuffel. en gelukkig zijn er meerdere die hetzelfde verhaal hebben naast alle geluksberichten.

@ ster , jouw had ik al een poosje geleden willen mailen maar het kwam er niet van maar je bent niet uit mijn gedachten hoor.
    ik dacht gun je misschien maar ook even een beetje rust tijdens je start in de MMM logish dat je verdrietig wordt als je iedereen om je heen zw ziet raken, maar inderdaad leuke dingen doen werkt perfect om te genieten. ik houd je op de hoogte hoor....

@ saskia78 inderdaad vind ik het ook supers als ik bekende namen opeens op het roze wolkje zie ik gun het iedereen van harte hoor... ja het is echt raar ik heb bv op mijn werk in mijn team 2 ongeplande zwangeren .... terwijl het bij mij zo gewenst is dat is en blijft vreemd.

ik houd je op de hoogte....

@ kalush leuk om te horen dat je naar mij op zoek was ook, een bekende nod teller ben je inderdaad.
    hoe gaat ie met je ?

@ floor, ja dat zeggen er meerdere dat ze het knap vinden hoe ik er mee om ga.
    tis gewoon zo dat ik weiger om mijn leven er negatief door te laten beinvloeden door het feit dat dit te lang duurt. maar ik ga er binnenkort van uit dat het allemaal goed komt hoor......

@ Janne , inderdaad een bekend cluppie he, balen dat het een aantal keer fout is gegaan bij jou hoor dat verdiend niemand, en een beetje jaloezie is best gezond hoor...

@ Pim, lang geleden meid, leuk dat je nog ff kes reageerd hierzo.
    ik hoop dat het goed gaat allemaal met je. ik heb je berichten nog een aantal keren gevolgt je fotoalbum gekeken enz... jammer dat het contact weg is tussen ons maar ergens misschien logish.... bedankt hoor voor je reactie.

@ stientje sinds kort jouw in mijn msn daar zullen we nog vaker met elkaar praten denk ik....

en tot slot, mijn gesprek met mijn HA was gewoon verder kort maar krachtig..... ze vroeg wat ik er aan gedaan had zelf dus ik showde mijn tempkaarten die vond ze er prima uit zien.
    ze vroeg of we voldoende sex hadden ( dat zit wel goed )
    hun procedure is toch eerst willen ze manlief zijn product onderzoeken en als dat allemaal goed is krijg ik een gyn doorverwijzing...
    dus ik mag mijn vriendje blij gaan maken met een labforumulier en een potje odear... arme jongen. hij weet het nog niet kzal hem strakkies vertellen dat hij toch het eerste mag, heb hem er aantal keren al mee gepest...................
    dus dat zijn de eerste stapjes............... ik houd jullie op de hoogte...

LIEK .................

17. Saskia78

Ik ben benieuwd Lieke :)

18. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Lieke,

Jij ook al ronde 13 :( Ik herken je helemaal in je verhaal. Ik zit dan pas een paar maanden op het forum maar ik kom ook meeestal alleen maar bij het toppic temp kaartjes want bij NOD worden er zoveel zo snel zwanger daar heb ik het gewoon te moeilijk mee.
    Ik kom ook steeds minder op eht forum, gewoon om af ent oe wat te lezen maar vooral ook om degene die er ook al zo lang zitten te volgen en ze af en toe een hard onder de riem te steken.

Ik hoop dat de je mannetje goede zwemmers heeft. Wij hebben dat een paar weken geleden ook laten testen en gelukkig is dat allemaal in orde. Vraag blijft dan natuurlijk nog waarom het toch niet lukt. Ik geef mezelf nog tot en met ronde 15 een kans en als het dan nog niet gelukt is dan ga ik maar de weg naar de gyn maken. Moet zeggen dat ik daar weinig zin in heb, hoop dan ook nog steeds dat het vanzelf lukt maar ja ik weet ook wel dat die kans steeds kleiner wordt... :(

En dat van er niet teveel mee bezig zijn daar wordt ik ook een beetje gek van, probeer dat maar eens als je al 12 keer ongewild ongi bent geworden en iedereen in je omgeving je doodleuk komt vertellen dat ze zwanger zijn en dat het allemaal zo lekker snel ging.... dan kan ik echt wel janken. Probeer verder ook echt wel te genieten van de leuke dingen die we nu juist nog met z'n 2-en kunnen doen, maar het valt echt niet altijd mee!

Meid heel veel sterkte en ik hoop dat je wens voor een klein wondertje snel uitkomt.

19. Niet meer actief

De eerste stap is gezet Lieke!
    Aan de ene kant te hopen dat er iets uitkomt, want dan kan er iets aan gedaan worden, maar aan de andere kant natuurlijk ook niet.
    ( lekker dubbel :( )

He nog een oude bekende. Wat jammer dat we elkaar nu onder deze omstandigheden treffen.

20. Saskia78

Dit is een beetje het oude NOD topic toen we allemaal nog enthousiast waren :)

Hoe gaat het met de rest? ik zie weinig banners op zich.

*duim ook voor janne*

Deel Deze Pagina