Lieve dames, Een vruchtbaar 2010 gewenst! Vanmorgen met ochtendurine een ovulatietest gedaan. Het streepje was licht, maar wel goed zichtbaar. (Er was een streepje, maar niet zo donker als de test) Helaas geen foto, want mijn camera ben ik gisteren op bezoek vergeten. Het streepje was dus half zo donker als dat hij moet zijn. Volgens de beschrijving betekent dit nog niet voldoende LH. Maar betekent dit dat de ovulatie er aan kan komen (Binnen een dag of twee. of kan het nog wel even duren?? 1e keer met ovu testen namelijk. Mijn banner heb ik gebasseerd op mijn laatste cyclus, maar volgens de VK kan het heel goed zijn dat deze cyclus korter duurt, vandaar nu testen..
Bij mij geven ovulatietesten altijd een licht, maar duidelijk, streepje. Maakt niet uit op welke dag in de cyclus... Ik wacht echter nog steeds op een positieve test (na 9 negatieve...). Na een licht streepje kan het dus zeker nog wel even duren voor je ovulatie komt. Overigens mag je ovutesten niet met ochtendurine doen. Op de site van Sensitest staat waarom:
Ja dat las ik inderdaad op sensitest. en het is ook een sensitest.. Okay. Dan morgenmiddag maar eventjes testen.. Bedankt voor jouw reactie in ieder geval