hoi meiden ik snap er niets meer van me verhaal als je naar me ff kaartje kijkt zie je me ei op dag 13 en een innestel dip op dag 19 nu had ik 4 dagen voor nod licht maar duidelijk positief getest met 2 voor 5 euro test ik dacht doe ik er over 2 dagen nog 1 ondertussen was ik al naar de huisarts geweest omdat ik dacht een blaasontsteking te hebben en dat was ook zo dus een kuur gehad en ik na die 2 dagen die test gedaan en weer negatief ik denk ik wacht tot me nod dat was vrijdag niet on en temp omhoog misselijk en meer nu 2 dagen overtijd en moet nog 1,5 dag van de kuur en doe een clearblue plus test van 4 dagen voor nod en die is echt wel duidelijk terwijl ik die test ook had gedaan 4 dagen voor nod maar die was negatief en kijk a.u.b ook even naar me temp ps geen haarlak over de clearblue test spuiten had ik net gedaan maar hij droogt alleen maar sneller en de streep wordt minder zichtbaar alvast bedankt
Wellicht was je urine de 2e test minder geconcentreerd. Dat gebeurd heel vaak als je voor NOD test. Het feit dat de CB nu een mooi duidelijk beeld laat zien en je al voorbij je nod zit, zeg ik: GEFELICITEERD !!!!! (ps. die kuur kan geen nega resultaat geven)
Dan had de test nu dus nog steeds nega moeten zijn, aangezien je nog aan je kuur zit . Eiwitten van een blaasontsteking zullen niet na 2 dagen al compleet weg zijn Maar de test is positief, dus gefeliciteerd!!
dankje wel ik hoop dat het goed blijft gaan ik heb de 30e een afspraak staan voor moeders voor moeders
Een blaasontsteking zelf kan wel een zw.test beinvloeden.. of de medicatie daartegen dat ook doet weet ik niet..