Even klagen....

Discussion in 'Zwanger worden' started by Baby09, Apr 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Nou hier komt het...

Weeeeeeeeer iemand zwanger!!! Het is toch niet te geloven...
    Ik misgun het niemand hoor, echt niet.. Maar er zijn nou al een paar meiden waarvan ik denk waarom hun wel en wij niet???! (onze kinderwens is al 13 maanden..)
    1 van hun heeft nog nie eens een jaar met haar vriend en is pas 22.. dus haast hebben hoeft niet, zeg maar.. Daarbij heeft ze al 3 kinderen met haar ex man.. hoe is het mogelijk?! En de ander.. die woont nog thuis want is bang om op dr zelf te gaan wonen enz enz..
    Ik zeg niet dat wij het zo goed voor elkaar hebben, maar manlief heeft een relatief goede baan, we hebben eigen huisje, al bijna 6 jaar verkering waarvan een half jaar getrouwd enz enz.. En wij maar wachten en hun word het gewoon gegund.. Soms... kan ik er gewoon echt niet tegen!!! Wil niemand voor zn hoofd stoten hoor en voor die dames is het ook wel echt super.. maar soms gun ik het mezelf meer dan een ander ;)

Zo dat lucht even op.. hoeft manlief mijn gezeur vanavond ook niet meer aan te horen :)

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Awww mop ik snap je ook wel hoor!,,
    Maar lieverd komt goed!

Heel veel liefs!

3. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Thnx!

Weet ook wel dat het goed komt, maar das t verstand die dat zegt.. Mijn gevoel vind het gewoon oneerlijk en is bang dat t helemaal niet gaat lukken.. Gaat zo tegen elkaar in, maarja is niks aan te doen. Gewoon het positieve ervan in zien :D

4. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Ieder lichaam zi weer anders in elkaar,
    maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit meis....

Dus laat de moed niet hangen en ga ervoor.

Ookal weet ik hoe je je voel, het doe erg veel pijn en je kan er kwaad om worden, maar je werkt jezelf alleen maar tegen.

Wij zijn nu bijna een jaar bezig zoals je kan zien aan mijn banner, maar helaas nog niks/ of gehad...erg frustrerend.

Kop op meis

Ieder wonder heeft het recht.....werkelijkheid te worden;)

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Hey Keltje..!!

Meid ik snap je volkomen..!! Ookal zijn wij pas 7 maanden bezig iedereen om me heen raakt zwanger..!! Misgun het niemand maar toch lastig!

Meid kom op onze tijd komt ook echt wel ;)

6. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Ja toevallig zijn we nu 13 mnden bezig.. maar goed toen ik 2 mnden bezig was vond ik het ook al vervelend.. je wilt iets zo graag, en alles is er klaar voor en vooral jezelf en potver dan duurt het zo lang!!
    En ik weet ook dat ik mezelf tegenzit, want het is nu eenmaal zo.. das ook 1 van de dingen die ik moet leren, gewoon loslaten ;)
    Vaak gaat het ook wel goed, maar soms neemt mijn gevoel even de overhand en baaaal ik ontzettend!! Zoals wij allemaal wel denk.

Iedereen succes en ben allang blij dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan :)

7. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    He meid!

Ik deel je gevoelens helemaal (ook al zitten wij pas in de 6e maand..), het lijkt een eeuwigheid en iedereen om me heen is wel zwanger!!! :( Die zwangere meiden lijken me wel te stalken joh, overal kom ik ze tegen. Alsof ze het expres doen ;)

Wil je veel succes wensen! Het komt goed :)

8. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Haha kan er wel om lachen zoals je het zegt.. dat de meiden je lijken stalken. Zo lijkt het ook gewoon echt!! En dan niet alleen in de omgeving, maar ook nog eens op de tv etc etc!

Ik was doorgestuurd naar een psycholoog... zelf uitgezocht.. kom daar voor het eerst.. is ze zwanger!! Heb er om moeten lachen dacht echt hoe krijg ik het voor elkaar?!
    In de bus.. een man die lof sprak over zn vrouw want die was zwanger.. allemaal dat soort dingen..

Die clearblue reclame komt me ook me keel uit!

9. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Ja!!! Echt he!! Die reclame!! Ik zei het laatst nog tegen mijn vriend: 'oh my God, daar is Claire van Clearblue weer hoor!' Je wordt ermee doodgegooid!!

En inderdaad: vanmiddag stond er een fout programma aan over bloemenstalletjes ofzo. Ik vroeg me af waar het programma over ging, omdat ze alleen maar mensen met kinderen en zwangeren aan het ondervragen waren. Ik dacht echt dat het een baby/zwanger-programma was..!

Ik werk 2 dagen in een winkel, en daar komen ze ook om te haverklap binnen: kinderwagens en dikke buiken.. *zucht* Ze vallen met bosjes uit de lucht sinds wij onze kinderwens proberen door te zetten!

10. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Ik ken het meid, maar ach.. wij komen ook echt wel een x aan de beurt en dan denken andere vrouwen weer pff heb je die zwangere muts weer ;)

11. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Haha, dat zou tof zijn ;)

Succes!!

12. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

Jun 28, 2009
    981
    0
    16
    Ik snap het heel erg goed, ik had dat zelf ook, al waren we niet zo heel erg lang bezig, de wens was zo enorm groot! Het werd nog een beetje erger doordat sommige op werk het vermoeden hadden dat ik ermee bezig was en hier dus ook opmerkingen over kreeg. Zo kreeg ik ooit van een hoogzwangere te horen toen ik een gezonde lunch haalde: Zo lekker gezond...ben je zwanger ofzo?? Met zo'n geniepige big smile... nou kon haar wel slaan!

En nu ben ik zelf zwanger... ik weet van 1 ander meisje op werk dat ze ook al heel erg lang bezig is en van een andere man weet ik dat het ook niet wil lukken. Moet zeggen dat ik me bijna schuldig voel tegenover hen! Zo kwam dat meisje me laatst heel oprecht feliciteren, zo lief. en ik vond het zo zielig voor haar!

Wat ik wil zeggen is, probeer te blijven geloven dat het echt wel gaat gebeuren! Ook jullie tijd komt eraan en als het eenmaal zover is, zijn er op dat moment ook mensen die met een scheef oog kijken van: waarom zij wel en ik niet... omdat ze niet weten hoe groot het verlangen en de wens bij ieder van jullie was!

Meiden, koppie op en het komt echt wel!
    xxx

13. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Ik herken dat gevoel helemaal!
    Mijn nichtje is door de pil heen zwanger geraakt, terwijl ze nog studeert, nog niet eens samenwoonde enz. Haar vriend was op dat moment nog maar 19! En dan vind ik het echt zó oneerlijk allemaal en vind ik echt dat dat óns baby'tje had moeten zijn. Verder ken ik nog iemand die ik totaal niet mag, ook heel vervelend t.o.v. mij reageerde toen ik mijn mk had, en zij is nu 20 weken zwanger. Vind dat ook niet eerlijk.
    Gelukkig kan ik verder nog wel voor de meesten blij zijn als ze zwanger zijn, maar heb altijd wel het gevoel: waarom lukt het bij hun nu wel en bij ons nu niet. Ook al heeft mijn hubbie slechte zwemmers, bij heel veel mensen lukt ICSI dan wel en bij ons was het na 6 ICSI's ook nog steeds niet gelukt. Ik kan soms best een steekje jaloezie voelen als het bij een ander wel lukt, terwijl ik anderzijds dan toch ook weer heel blij voor die persoon ben.
    Maar je wordt er ook continu aan herinnerd he, je komt het óveral tegen. Je hoeft de TV nog maar aan te zetten en er is iemand zwanger of er wordt over zwangerschap gepraat. Zoals jij dat hebt bij je gyn, had ik het bij de vrouw van mijn acupuncturist waar ik heen ging om de zwangerschapskans te vergroten. Ik denk dat het ook gewoon meer opvalt als je zelf graag zwanger wil worden. Net als dat je een auto hebt gekocht en je er ineens heel veel van ziet rijden oid ;).

14. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    Nou dit topic komt als geroepen!!! echt waar, ik ga ook even klagen!!! heerlijk...
    Zitten nu in onze 7de ronde..
    Ik sta net boven te stofzuigen kijk ik door het slaapkamerraam, naar de tuin van de buren, staat de buurvrouw buiten een sigaret te roken, ze is potverdorie 4 maanden zwanger!!! het ergste komt nog, ze maakt haar sigaret uit, grijpt in haar achterzak, en steekt er weer een op!!! echt waar! ik heb me zitten ergeren! Ik bedoel... dat het niet makkelijk is om te stoppen met roken snap ik helemaal! we zijn zelf nu 4 maanden gestopt, en het is verdomd moeilijk...maar dan nog, ik moest even janken....
    Waarom is het ons nog niet gegunt???!!!

xxx

15. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

@Poemelke, dat vind ik ook niet normaal van die buurvrouw, echt belachelijk! Wel heel knap dat jullie gestopt zijn!

16. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

Mar 24, 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hoi keltje1 wat klote voor je zeg!!

zit in het zelfde schuitje...2 vriendinnen zwanger en vorige week de 3e...terwijl haar man officieel onvruchtbaar is door chemo's echt heel fijn voor ze en gun het ze ook heel erg, maar toch!

ik snap jou heel goed als je zelf heel graag wil kun je t soms gewoon niet hebben...ik ben zelf pas net bezig en vind t al heel moeilijk laat staan voor jou...zal voor jullie helemaal moeilijk zijn omdat jullie al veel langer wachten op een wondertje...succes meid hoop dat het jullie ook snel zwanger mogen worden!!!

xxx d

17. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

Jan 13, 2010
    264
    0
    0

Ik herken dit verhaal helemaal. Bij mij is het net zo meerdere meiden om me heen (incl beste vriendin) zijn zwanger. Wij zijn 7 maanden bezig. Je wil die verhalen helemaal niet horen! Maar je gunt het ze wel! Zij weten natuurlijk niet waarmee jij bezig bent. (bij ons tenminste niet) dus dat maakt het helemaal lastig.

Onze tijd komt ook nog wel!!!

Suc6!

grtjs ShyGirl

18. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Het zijn ook gewoon lastige dingen, en idd de meeste gun ik het wel! Maar soms.. ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn en je zet de TV aan of iets en hup daar komt weer iets. Ik vind ONM heel erg leuk, maarja is er ook 1 zwanger en irriteer me mateloos aan dr :) En tja bij sommige mensen heb ik echt zoiets van ik gun het jou niet, en dat mag niet en ik heb ook alleen mezelf ermee.. maar het is er toch, alleen kan e dat niet uitspreken.. Hier gelukkig wel ;)

Het blijft gewoon een moeilijk iets en als je bezig bent, al is t de 1ste maand of de zoveelste maand het blijft gewoon balen als je er steeds mee geconfronteerd word!!

Alle dames succes en dat we maar gauw zwanger mogen worden!!

19. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Oh Zo herkenbaar!!! Wij zitten nu zelfs pas in de 2e ronde, maar ik wil al sinds ons trouwen een 2e. (we zijn nu meer als een jaar getrouwd) We moesten helaas wachten omdat ik geopereerd moest worden en we wisten niet wanneer dit zou zijn. Nu zijn 2 schoonzussen zwanger, een vriendin van mij (btw door de pil) en ik gun het ze allemaal maar af en toe steekt het zo he. Mijn man wilde eerst eigenlijk geen 2e, is gelukkig (na een hoop zeuren) toch overstag gegaan. Komt ie vorige week thuis...hij: ik had vandaag een vertegenwoordiger op de zaak en die krijgt binnenkort een 5e kind, dus waarom zouden wij geen 2e kunnen krijgen??? :$ Ik was echt compleet in shock, constant moeilijk gedaan en nu ineens...ik dacht echt bij mezelf waarom kon dit niet een jaar geleden!!! Maar goed we zijn nu bezig en ondanks dat ik echt overal zwangeren zie heb ik toch wel de hoop dat het voor ons ook nog wel komt. Oja btw die clearblue reclame en alle reclames met baby's, zwangeren enzovoort IK WORDT ER COMPLEET GEK VAN. Zo het is ook weer effe uit mijn systeem.

Liefs,
    Duveldraakje

20. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hebben julie ook gemerkt dat de mannen er zich veel makkelijker overheen zetten?! Die van mij ook heel makkelijk,,
    ''ach komt wel lieverd'' En het zal ook heus wel goed komen!

Maar hun snappen waarschijnlijk niet dat wij geen knopje hebben om dat verlangen stil te zetten!..

Tja leg ze dat maar is uit,, Het is hier een heel geworstel volgens mij snap hij er de ballen van lol ;)

Liefs

Share This Page