huh...?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamavanmimi, Dec 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik ben net ongi geweest en 2 dagen nadat mijn ongi voorbij was heb ik nog wat licht bloedverlies gehad, dat was de eerste huh...? van deze maand. en Nou de tweede want sinds 2 dagen heb ik onwijs gevoelige borsten en af en toe wat misselijk. Mijn vriend zei al je bent toch niet zwanger..? Nee want net ongi geweest.
    Nou heb ik al even zitten googlelen (wat een woord) maar ik kan niks vinden over dit soort klachten voor je eisprong, wel erna maar dat zoek ik dus niet.
    Iemand een idee, of komt mijn ei er aan? Zal toch niet....

ps Ik zit nu op CD 10 en mijn temp is na/tijdens mijn ongi wel gewoon weer gezakt......

2. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

Jul 20, 2010
    323
    0
    0
    zal toch een testje doen....

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een testje doen voor de zekerheid.

En een eisprong die in aantocht is, is bij jouw cyclus goed mogelijk hoor.

Je hebt een cyclus van 28 dagen. Gemiddeld vind de eisprong dan rond dag 14 plaats. Dat is dus al over een paar dagen!
    Ik had ook altijd een cyclus van 27/28 dagen. Heb ook wel eens een eisprong op dag 10 of 11 gehad.
    Mijn advies is dan ook: klussen! :D

4. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Alleen is min eisprong de afgelopen maanden altijd rond dag 20 geweest..... Dus zou wel ineens heel anders zijn:(
    Net wel een ovutest gedaan, alleen die is nog negatief.( Vandaag voor het eerst in deze ronde)

Kent iemand deze klachten uberhaupt van voor je eisprong???

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Als je eisprong rond dag 20 is geweest heb je wel een abnormaal korte LF..geen idee of dat kan 8 dagen.. is je temp ook weer gestegen na je ongi of is die normaal (vergeleken andere cyclussen?)

ik heb altijd rond (ook paar dagen voor ei) zere boobs, misselijk met vlagen etc.. dus dat kan t idd ook zijn.. vorige maand had ik dat echt 5 dagen voor ei al.. ik dacht eerst eisprong, maar later bleek dat ie toch 5 dagen later was.. kan dus wel

6. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
  7. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    @ichtus: Voor de korte LH-fase ben ik 2 maanden terug ook bij mijn ha geweest, maar die zei dat het absoluut geen kwaad kon. Volgens hem sta ik stijf van de hormonen zodra mijn ei bevrucht is, en niet pas vanaf de innesteling....:( Hij wilde me dus nog niet doorsturen. Mijn NOD is nu begin januari en als ik dan niet zwanger ben, ga ik weer terug!!

8. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hmmmm.. ik zou me toch eens laten doorsturen naar een gyn.. aan het oordeel met betrekking tot cyclus en zwanger worden van een ha zou ik persoonlijk niet zoveel waarde hechten..Een gyn heeft hier toch duidelijk meer kijk op en verstand van.. zeker teruggaan meid.. wellicht kan een gyn je hierin helpen of geruststellen.. anders klus je je een ongeluk voor niets terwijl het misschien wel (ik heb er dus ook weinig verstand van) makkelijk te "verhelpen" is..

9. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en voor nu.. sja.. kan heel goed je eisprong zijn die er aan komt.. zou ook een zw.schap kunnen zijn (al lijkt me die kans niet zo groot).. je zou niet de eerste zijn meid...!

10. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Bedankt hoor,

Het zal wel gewoon een ongi geweest zijn. Ik blijf dus gewoon maar even testen met de ovutestjes en dan op naar januari!!!

Share This Page