Ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Valerie84, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Ik ben vandaag begonnen met LH testen en hij gaf een heel licht streepje, dit kan niet nog hcg zijn van mijn miskraam omdat mijn hcg vorige week maandag al op 0 stond (bloedtest)
    Ik heb voige week clomid geslikt dus ik hoop dat mijn ei eraan zit te komen.
    Mijn vraag is, zijn de LH testen bij jullie ook eerst licht en dan de volgende dag ofzo donkerder of betekend een licht streepje ook dat mijn ei er binnen 48 uur aan zit te komen?

Ik heb in mijn vorige cyclussen wel is LH testen gebruikt maar nooit een eisprong gespot en dus ook nooit een licht streepje gehad.

Graag jullie ervaringen! :)

2. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik gebruik ook ovulatietesten en ik zie bij mezelf eigenlijk altijd een heel licht streepje. Een ovulatietest is pas positief als het teststreepje even donker, of donkerder is dan het controlestreepje. Hopelijk kun je hier wat mee :)

3. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    ik ben er deze maand ook mee begonnen had 6 dagen getest allemaal licht en de 7e dag was die even donker als de cotrole streep dat betekent dat je dan pas een ovulatie aan zit te komen...................nou hopen dat we het goed heb gedaan over 12 dagen kan ik testen..........

4. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, vanmorgen was hij al weer donkerder als gister dus we gaan gewoon door met testen :)

5. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ik ben ook net begonnen met OVU testen. Gisteren heel licht streepje inderdaad. Vandaag weer testen. Ik las trouwens dat het beste is om tussen 12:00 en 20:00 te gaan testen en niet 's morgens

6. Lady1985

Dit was mijn ovu-test van zonet... Als dat niet positief is ;) (de bovenste is van vandaag)

7. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lady, kijk zo willen we ze zien! Veel plezier met klussen!

@foxy, ja klopt ik heb dat ook ergens gelezen, maar ik dacht ik doe het twee keer kijken wat het verschil is.

Lady hoe laat heb jij getest?

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Zo die is duidelijk! Haha!

Ik zou idd doortesten!
    Ik gebruik de testen van Sensitest, ik vind ze heel fijn!

9. Lady1985

Ik heb elke dag om 13.00u getest... Ook ik heb trouwens gebruik gemaakt van testen van Sensitest! Werkt perfect!

Deel Deze Pagina