oke, ff een vraagje voor degenen die een goed inzicht in hun cyclus hebben. Omdat het bij mij nooit duidelijk is wanneer ik een eisprong heb (cyclussen varieeren van 83 naar 36 naar 70 dagen bv) probeer ik door dingen die ik voel dat een beetje te kunnen plaatsen. Nu moet ik al een aantal dagen vreselijk veel en dus echt veel plassen. Vanavond bv ben ik gaan plassen, even gedouched en moest meteen weer. Zo gaat het dus al een paar dagen de hele dag door. Ik drink niet superveel, want das eigenlijk een slechte gewoonte van mij, dat ik te weinig drink. Ik moet ook steeds veel alsof ik een hele dag niet geweest ben. Als ik ga plassen voel ik ook van die steekjes bij mn blaas, het doet niet zeer. Sommige symptomen van een eisprong enz, kunnen ook in je hoofd zitten, dat weet ik, maar dat ik zoveel moet plassen verzin ik echt niet.
nee hoor zit niet tussen je oren,ik moet in me vruchtbare dagen ook altijd heel veel en heel vaak plassen,niks om je zorgen om te maken
Ik ken dat plassen deze keer soms net geweest en dan moet ik al weer . En onderbuik voelen tijdens plassen . ontlasting na 4 dagen pas erg moe moe en nog eens moe . en verkouden . En vandaag nog niet eens veel gedronken . raar allemaal he . Heeft dat met eisprong te maken dan? Ik weet nu niet goed wanneer ik ongi was. normaal een cyclus van 28 dagen. Sta daar nooit bij stil.
Had het ook de laatste keer (tijdens mn eisprong) heb zelf PcOS en kan dus moeilijk merken wanneer mijn eisprong plaatsvind! Echter moest ik 1 dag en nacht letterlijk 20x plassen .. Paar weken later kwam ik erachter dat ik zwanger was en ja hoor het moment van het vele plassen kwam overeen met de bevruchting
Ja, heb dat ook.. Ik heeb wel altijd veel lat van mijn eisprong en plassen helpt de druk er een beetje vanaf te hebben.. Maar het lijkt wel of 1 kop thee er 3x uit komt tijdens mijn ei...!
@Marnat: Wat jij zegt het voelen van je buik tijdens het plassen; dat had ik ook de laatste cyclus toen ik later zwanger bleek te zijn. Helaas een VMK geworden...
Ow ok het gaat hier nu redelijk ontlasting is weer redelijk . Vandaag geen ontlasting plassen is normaal ruikt wel wat en ik drup lijk wel in continent tepels zijn weer hard maar ja dat heb ik vaker . Je moet moet me ook niet vragen wanneer ik voor het laatst ongi was geen idee . die was erg vreemd . Daarom er ook niet om gedacht het uit te rekenen . Ben ook niet lekker verder nog erg moe en verkouden , manlief gedaan Het is erg gezellig in de ziekenboeg hier Lieverd dikke knuffel mk waarom moet dat nou he!
Hier ook nog niet dus ja over gegaan naar druppen. Het zal wel zo moeten of zo . We worden weer lekker gefopt!
Ja vertel mij wat ik was al weer nat in mijn broek vandaag voel me net een kleuter . Dacht eerst dat het door klussen kwam maar nee dus. Heb jij er s nacht ook z'n last van ? moet wel drie keer heen soms wel meer . voor ik ga slapen ga ik heen lig er nog maar koud moet ik al weer . Of ik nou minder drink of niet maakt niet uit.
nee s nachts gelukkig niet, s ochtends moet ik wel enorm plassen, en overdag maar wordt er niet wakker van.
Ik dus wel , maar wel al later vandaag om 6 uur toen weer in bed en om 9 uur weer . nou dan kan ik niet meer slapen. Hoop dat ik morgen pas om een uur of 10 wakker word of zo .
Klopt we liggen door de week ook al voor 21 uur op bed moet zeggen dat dat goed bevalt maar in het weekend willen wel eens wat later . Moet zeggen dat mijn ogen nu al weer dicht vallen en ben erg warm . Dit moet ook niet nog een week duren want dan ga ik wel even naar de arts die moeheid moet toch ergens weg komen. vorig jaar dokter me net getest op mijn bloed en dat was allemaal goed.
Zou maar zo kunnen , manlief heeft me mis ook wel aan gestoken laatst had ik iets wat verhoging . En hij heeft koorts gehad . Als ik gewerkt heb ben ik bek af . fietsen viel vandaag ook erg zwaar . Samen vattend ik ben niet de marnat die ik moet zijn.