Hey, een vraagje.. Dinsdag 10 april heb ik mij laatste pil geslikt en heb 12 april mijn ontrekkingsbloeding gehad, M'n eerste cyclus heeft 31 dagen geduurd en toen werd ik ongi.. Dit was wel gewoon normale hoeveelheid, maar duurde maar 2 dagen (ipv. de vijf dagen tijdens pil) Wie weet de oorzaak hiervan?? Komt dat omdat je nog geen ei krijgt, dus door de pil nog? Of staat het hier los van en heeft het met iets anders te maken? Is dit herkenbaar? XxX
Herkenbaar zeker, zonder pil maar twee daagjes ongi, met pil soms wel 6! Maar denk wel met ei, gezien mijn twee kleine prullekes Succes!
ik ben ook altijd maar 2 of 3 dagen ongesteld. Met de pil idd 5 of 6 dagen. Zegt niks over je ei, ik heb elke maand een ei.
hoeveelheid menstruatie zegt iets over de hoeveelheid opgebouwde baarmoederslijmvlies. Niet over de ovulatie. Ontpillen kan nog een tijdje duren
Bedankt voor jullie antwoord, ben blij dat het iig niets met wel of geen ei te maken heeft.. we zien het wel, wil deze ronde gaan kijken met clearblue ovulatie testen of ik m'n ei kan vinden