Ik zit vandaag 4 dagen na nod dus 4 weken en 4 dagen zwanger, maar mijn CB digitaal test zegt 1-2 weken. Ik heb iui gehad op 6 september dus nu 18 dagen geleden. Dan zou de test 2-3 weken moeten zeggen in principe. Wie o wie heeft dit ook gehad en is alles toch goed gegaan? Kan het zijn dat mijn hcg minder hard stijgt dan gemiddeld?
Dat is maar een indicatie en moet je niet vanuit gaan. Wie weet maak jij niet zo snel hcg aan en geeft hij morgen wel 2-3wk aan. Zou me er niet al te veel zorgen over maken. Gefeliciteerd!!
Dank voor je reactie! ben gewoon erg nerveus, heb al eerder een mk en een vmk gehad en word niet makkelijk zwanger. De KV testen zijn wel goed positief en van Etos huismerk ook
Dan zou ik die cleaurblue lekker negeren! Volgens mij worden er meer vrouwen zenuwachtig van dat ding, dan dat er mensen wat mee opschieten. Op 4+4 zit je ongeveer 2 weken nadat je "echt" zwanger bent geworden. Die eerste twee weken worden wel meegeteld, maar dan is er natuurlijk nog niks aan de hand. (Anders zou elke vrouw elke cyclus opnieuw gedurende twee weken zwanger zijn!) als je die twee 'bonusweken' optelt bij die 1-2 weken, dan klopt het wel aardig, toch? Houd er rekening mee da bevruchting nog niet gelijk de innesteling is, dat duurt vaak ook nog een paar dagen. De zwangerschap begint dus pas "echt" een paar dagen na de eisprong of in jouw geval terugplaatsing, als het vruchtje echt ingenesteld is. Vanaf dat moment telt de cb! En dan nog kan inderdaad het tempo van hcg aanmaken per vrouw en per zwangerschap verschillen. De cb-test gaat uit van het gemiddelde. Je kunt dus hooguit zeggen dat je niet gemiddeld bent. Fijn toch Gefeliciteerd met je zwangershap!
Tupp dank voor je reactie. De CB test gaat toch uit van de bevruchtingsdag, dat is toch de dag van iui? Is overigens geen terugplaatsing maar inseminatie met bewerkt zaad. Hopelijk morgen of overmorgen springt hij wel naar 2-3 weken
Ik werd er ook zenuwachtig van maar nadat ik op een ochtend had getest met 2-3 en een uur later wel 3+ (wat overeenkwam met het termijn) nam ik de cb ook niet meer zo serieus.