mag ik toch voorzichtig blij zijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door luca2504, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vandaag zit ik op 11dpo. Vandaag voor de derde keer een testje gedaan en ik kreeg weer een heel licht streepje, maar nog steeds erg licht.

Ik durf er niet vanuit te gaan dat dit zwanger betekent want ik vind ze zo licht.. bij mijn dochter had ik op deze dag al een knaltest. Verder heb ik ook geen symptomen op wat krampjes na, ik ben bang dat dit geen goed nieuws is :( Dus aan jullie de vraag, wat vinden jullie van mijn testen? De bovenste is van 7dpo, die onderste van gisteren 10dpo en de test die apart staat heb ik vanochtend gedaan..

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik zie toch echt wat....
    Elke zwangerschap is anders...

Spannend over paar dagen weer testen...!

3. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik zie m duidelijk en ik zie ook dat de streep wat donkerder is dan op die andere test. Ik vind het zo slecht niet 3 dagen voor NOD!

4. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja, je moet wel even voorzichtig tot positief worden.

5. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ik vind hem wel duidelijk worden hoor!

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik zie ook wat hoor!

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    ik zie ook een tweede streepje misschien een ander merk proberen een cb digitaal met week aanduiding die zijn nogal gevoelig

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Deze zijn van verschillende dagen toch/ Ik vind de rechter wel wat donkerder als de andere 2 dus dat lijkt wel goed.
    Ik zal een kv test proberen

9. de rechter is van vandaag inderdaad dus de meest recente :) In het echt is dat ook de donkerste. Tenminste het is de enige streep die je zonder te turen ziet ;)

Ik ga zondag weer testen en pak dan een ander merk en een digitale. Alleen ik woon op corsica dus ik ben benieuwd of de digitale hier net zo gevoelig zijn als de nederlandse. Ik lees nu zelfs dat de digi al zwanger aangeven terwijl de kv nog negatief zijn!?

10. susan84

susan84 Niet meer actief

Dat ziet er goed uit :) en je zit nog altijd een paar dagen vóór je NOD, dus wie weet knalt ie over een paar dagen. Misschien gaat de hcg aanmaak deze keer wat langzamer... Over 2 dgn nog eens testen. Zo lang de NOD uit blijft kan alles!!! Succes

11. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ziet er goed uit! hoefde niet te turen om ze te zien hoor!
    En dat 3 dagen voor NOD!
    Ik durf voorzichtig gefeliciteerd te zeggen!

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Zijn de streepjes wel echt rosé? Lijkt hier niet zo.. Maar dat kan ook aan mijn beeld liggen natuurlijk

13. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zeg voorzichtig gefeliciteerd ik denk dat die over 2 dagen wel donkerder is

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Alvast gefeliciteerd!
    Heb je nog getest??

15. sorry ben gisteren en vandaag heel druk dus ik reageer even tussendoor; nanette ja de streepjes waren roze.

Ik heb gistermiddag nog een cb+ test gedaan, ik dacht dat het met een ander merk misschien een ander resultaat zou geven, en dat was een vrij duidelijk resultaat :)

Vandaag niet testen heb geen tijd haha maar ik ga morgenochtend denk ik met vriendlief de digi doen. En als maandag mijn ongi dan ook nog wegblijft, ben ik echt overtuigd ;)

16. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Deze test is heel duidelijk hoor. Gefeliciteerd!

17. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Wauw duidelijk!! Gefeliciteerd!

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Voor 11 DPO toch een kei nette test? En zie nu ook die van vandaag, duidelijk hoor! Gefeliciteerd!

19. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Duidelijk die van vandaag! Ik zeg gefeliciteerd :D

20. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    zo begonnen mijn testjes ook 5 dagen voor nod en kijk me banner pas op me nod een knaltest en een digitale gedaan ;) daarna maar mee gestopt vind ze er positief uitzien hoor ;)

Deel Deze Pagina