Ongesteld als je geen eisprong hebt?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jennifer2106, Nov 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb een vraagje. Mijn ovutesten worden niet echt positief maar ik menstrueer wel elke maand.
    Als je menstrueert betekend dat niet dat je een eisprong hebt gehad?? Ben echt zo een leek op dit vlak. En wat kunnen oorzaken zijn als je geen eisprong hebt?
    Hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.

2. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    jawel hoor, dat kan wel gewoon, dan stoot je het slijmvlies af (wat ik begrepen heb). dit wordt ook aangemaakt, en verlaat je lichaam dan middels menstruatie

3. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland

Hoi amy82

Thanks voor je antwoord. Ben weer wat wijzer. Wist dat echt niet. Wat zit een lichaam toch raar in elkaar zeg.
    Jij hebt weer bijna je eisprong. Succes deze ronde maar weer.
    Heftig wat je mee hebt gemaakt afgelopen zomer. Krijg er kippenvel van.

Liefs Jennifer

4. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    Hoi Jennifer, ik wist het idd eerst ook niet. Hier op het forum geleerd ;)

Ja bijna eisprong ja, al staat de banner op standaard de 14e dag eisprong en vorige ronde had ik hem pas op cd 18 dus dat duurt nog even denk ik..

5. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Fijn hè zo een leerzaam forum:). Hoop voor je dat het raak is deze ronde. Denk dat ik deze ronde ook weer geen positieve test krijg. Heb een raar gevoel doordat ik geen positieve ovu testen krijg. Ga denk ik de huisarts bellen.

Share This Page