Goodmorning ladies, Als je nou per ongeluk met 5 druppels hebt getest ipv 4 (2 voor 5 van kv) moet ik de test dan weggooien en een nieuwe doen? Groetjes
Is het teststreepje gewoon goed zichtbaar? volgens mij kan dat dan geen kwaad als je per ongeluk 5 druppels hebt gedaan.
Nee joh, er zit altijd een veiligheidsmarge in. De ene doet ook dikkere druppels dan de ander.... dus nee ik zou hem niet weggooien. En ik denk dat je er van uit mag gaan dat het resultaat dan betrouwbaar is. Het wordt anders wanneer de test hebt verzopen door het hele bekertje urine er over heen te gooien
Gelukkig dan maar hihi. Ga morgen sowieso nog eens testen omdat ik vandaag twee weken na de pregnyl zit dus ik ben nog voorzichtig. Dank je dames.
ook ik tel ze niet hoor knijp net zolang in t pipetje tot het "druppelgaatje" gevuld is hahaha... je kan hoogstens een wat gelere test krijgen bij opdrogen... je krijgt er echt geen vals positieve test van....
Nou super spannend dus. Test sowieso morgenvroeg nog eens. Ik ben zo voorzichtig zit 1 dag voor NOD en de pregnyl spuit is nu twee welen gelden gezet dus neem aan dat die er uit is!?
Kan geen kwaad hoor meis! denk dat je er gewoon vanuit kan gaan dat ie positief is... Wanneer heb je inseminatie gehad?
Oh zie nu dat je dat niet gehad heb sorry! Maar bij mij is de pregnyl er altijd na dag of 9 uit.. 10.000 eh
Wij hebben gelukkig geen iui meer gehad deden het afgelopen ronde op de natuurlijke manier in een gestimuleerde ronde menopur en pregnyl spuit. Oh ik hoop het zo paar maanden geleden had ik ook te vroeg getest die was toen licht positief en 2 dagen later werd ik als nog ongesteld. Wil je eens naar de foto kijken in mij album dat kan toch niet van de pregnyl zijn hè want dan zou die toch veel lichter moeten zijn?
Joh, 14 dagen geleden? Die test is hartstikke positief, dat kan niet meer van pregnyl zijn. Ik heb altijd getest wanneer de pregnyl eruit was, ik spoot 10.000 en was altijd na 8 dagen eruit. Mocht je NU nog posi testen door pregnyl zou die veeeeeeeeeeeeeeeel vager moeten zijn!!! Ik zeg TOPPIE!!
Jaaa, zwanger!!! Je test is vet positief hoor Logisch dat je nog voorzichtig bent, maar dit is echt niet van de Pregnyl. Hopelijk kun je er snel van genieten!
oh spannend haha. Ik zei dat ook al tegen mijn vriend ja dit ia toch knal, dik positief haha. Maar toch vind ik het onzeker . Test gewoon sowieso morgenvroeg nog eens en dan ga ik het rustig aan allemaal geloven hihi. Oh ik kan het gewoon niet geloven ik ben zwanger van een bult vlinders ben gewoon verliefd haha ofja kei vrolijk ohhh
Die is echt wel heel erg positief, hahaha. Je bent gewoon hartstikke zwanger. Ik snap wel dat je voorzichtig bent nog hoor, maar van mij toch een welgemeende felicitatie! Ik duim voor een pakbeeb.