ovulatietest ...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vandaag weer een testje gedaan en hij is gewoon lichter dus eisprong is geweest....hoop ik.
    Alleen vraag ik me af of de tweede streep niet lichter moet zijn nu? Of kun je gewoon altijd een lichte tweede streep hebben?

Is voor mij de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik dus vroeg me dit even af.

2. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Ben zelf nog niet lang bezig met ovutesten, maar heb wel altijd al een streep gehad. Ik vind die laatste teststreep zelf behoorlijk licht, lichter dan de teststreep die met ML's urine tevoorschijn kwam ;)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja?
    Ja gek hè ik twijfel gewoon weer of het wel goedgaat...hahahaha nooit goed ook!

4. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Ik twijfel ook... zie hieronder voor mijn testrijtje... vandaag is de teststreep terug duidelijker dan gisteren en eergisteren, even duidelijk als verleden zaterdag (maar niet zo duidelijk positief, al weet ik het ook niet meer)...

weet dus ook niet of mijn eisprong al geweest is?? Mijn temperatuur is niet gestegen, dus ik denk het niet, maar vind het wel vreemd dat ik op 08/02 en 09/02 een positieve ovulatietest had.

Vandaar had ik ML even getest, en die had een licht streepje (vergelijkbaar met 11-02 PM).

Bijgevoegde bestanden:

• 1202.jpg
      1202.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,6 KB
      Weergaven:
      32
  5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die van jou vindt ik allemaal vrij donker?

6. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Vind ik ook... heb dus geen idee wanneer mijn ei is gesprongen of gaat springen. Weet enkel dat mijn temperatuur nog niet gestegen is. Heb hoe langer hoe minder vertrouwen in die ovutesten die zgn 99% betrouwbaar zijn...

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou je eisprong is denk ik gewoon nog niet geweest?

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    deze zijn van zw en kids toch? Ik had hetzelfde.

ik denk dat je ei wél is geweest.
    Hij wordt daarna altijd langzaam lichter (bij mij dan net zoals bij jou)...hij wordt steeds lichter maar zal altijd zichtbaar zijn.
    mocht hij over 10 a 12 dagen weer donkerder worden is dat dan wel weer goed :D

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah ja ik heb er nog genoeg dus ik test zeker door om te kijken hoe het zit.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En ze zijn idd van zwanger en kids.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tegen wie had je het nu eigenlijk Rica hahahahaha:p

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dit is jou topic dus tegen jou :):)
    Maar ik denk wel dat je eisprong is geweest mijne waren net zo...hoop voor je dat het raak geschoten is haha

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah fijn om te horen......nu maar even geduld hebben.....pffff hahaha

Deel Deze Pagina