Hoi damesv Ik heb vanavond rond 6 uur de digitale gedaan met indicator , normaaal blijft de uitslag toch 24 uur zichtbaar ? Echterbsinds een half uurtje is de uitslag weg Ik mag er toch vanuit gaan dat ie juist wzs ? Baal wel een beetje dat ie al weg is
Ja ken het, normaal als ik alleen moet werken manlief er ook uit maar die heeft zo'n zware week gehad die heeft bedarest gekregen van mij Dus hier zo uniform aan en dan hiep hoi weer een dienst draaien. Helaas stront misselijk dus dat word nog wat...
Dank je wel voor je antwoord . Maakt me echt onzeker . Mss manlief eens lief aankijken en nog een cb digitaal doen hihi
Ik ken het vooral bij de eerste had ongeveer 15 testen gedaan heel de zwangerschap en iedere keer vond ik het weer spannend en hoopte op een tweede streep. Gewoon nog een doen als dat voor jou rust brengt
Hij is sowieso positief.. Een vriendin van mij had t ook, die ging na 4 uurtjes al weg, maar ze heeft nu echt n kereltje van 2 rondlopen
Misschien een idee om CB te mailen? Misschien krijg je wel een nieuwe test. Nee heb je, ja kun je krijgen he......
Vind geen mailadres enkel voor uk en ierland .... Heb vandaag ng een kv en cb plus gedaan ... En ze zijn al donkerder dan gisteren ... Ook al tig keer gekokhalst fus mag het gaan geloven denk ik