Ovulatietest

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kitt, May 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kitt

Kitt Lid

Jan 29, 2007
    75
    0
    0
    Ik wil ovulatietest aanschaffen. Weet iemand of ik die ook gewoon bij een drogist kan krijgen, zowel midstream als strips?
    Zojuist probeerde ik nl. via internet matcare midstream tests te bestellen, maar deze zijn niet meer verkrijgbaar...weet iemand ook waarom?
    Thanks!

2. miss1976

miss1976 Niet meer actief

Er zijn wel ovutesten verkrijgbaar bij de drogist, maar die zijn een heel stuk duurder als via internet. (CB 7 testen voor ruim 30 euro)
    Ik bestel ze bij sensitest ;)

3. Kitt

Kitt Lid

Jan 29, 2007
    75
    0
    0
    Kun je via sensitest ook midstreamtests krijgen...ik kan nl. op m'n werk echt niet gaan lopen klooien met een potje etc.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik koop ze via de webwinkel van deze site.
    Van DaisySanches kreeg ik de tip om bij de apotheek een klein urinecontainertje te kopen, op je werk urine op te vangen, mee te nemen naar huis, en dan rustig thuis de test te doen. Nog niet geprobeerd, maar een poging waard. Die tests kun je pas na 10 minuten aflezen, dus om nou 10 minuten op de wc te blijven :(

5. Kitt

Kitt Lid

Jan 29, 2007
    75
    0
    0
    Nou dat dacht ik dus idd ook...m'n collega's zullen denken dat ik er doorheen gespoeld ben, haha! Maar ja ook als ik zo'n urinecontainer ga kopen dan loop ik vervolgens de afdeling weer op met dat bakkie in m'n hand...ook een beetje raar....

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Misschien is het zo klein dat het onder een jasje kan of in je broekzak... Of in de schacht van je laarsje...? Handtas me naar de WC (dat kan bij ons echt niet)?
    't Blijft lastig. Of toch testen zodra je thuiskomt...

7. miss1976

Er zijn bij sensitest idd ook midstreams verkrijgbaar, neem anders even een kijkje op de website (met www ervoor en .nl erachter)

8. Kitt

Kitt Lid

Jan 29, 2007
    75
    0
    0
    Heb idd even op de site gekeken en heb ze besteld...midstream voor als ik moet werken en van die strips voor als ik thuis ben...zijn toch een stuk goedkoper.
    Bedankt voor de tips!

9. miss1976

Graag gedaan, en succes met testen ;)

Share This Page