29 april 1e dag laatste menstruatie . Gisteravond veegde ik een heel klein beetje bloed af na het plassen, kreeg een stekende pijn in mijn rechter lies... Ben ik nu zo gelukkig dat ik mijn eisprong voel? Natuurlijk direct mijn mannetje 'op de hoogte gesteld'... Maarre...herkenbaar? :
Ik had dit op de dag dat ik ongesteld moest worden, helemaal teleurgesteld in bed gaan liggen met een tampon in en het bleef bij het kleine beetje bloed. Twee weken later zat ik met een positieve test in me handen
Ik heb een periode ook mijn eisprong gevoeld maar dat voelde ik niet in mijn lies. Ik voel(de) het ene moment steken in mijn rechteronderbuik en op het andere moment weer links. Aan de eisprong voorafgaand was het erg gevoelig met staan, lopen, zitten, fietsen, traplopen..... Ik heb nooit een beetje bloed verloren tijdens mijn eisprong.
Ik ben benieuwd naar die eisprong, ik heb 'm nog nooit gevoeld. Vraag me af of ik hem nu wel ga voelen, nu ik van de hormonen af ben...
Ik heb 1 keer een heel klein beetje bloed verloren in de vruchtbare dagen dus hier was het waarschijnlijk ook de eisprong. Ben benieuwd voor jou wel klussen he