Even onder een nieuw account ivm meelezer, en als ik zie wat ik denk te zien wil ik dit toch even voor mezelf houden Ik heb 30-09 10.000iE pregnyl gespoten, vandaag is dus dag 14 na pregnyl, 12-13 na ovulatie. Voor mijn gevoel is dat al mijn lichaam uit... Maar misschien wil ik ook te graag! Woensdag mag ik voor een bloedtest bij het ziekenhuis maar ik kon me niet inhouden. Wat denken jullie?
Na 14 dagen is pregnyl er toch wel uit volgens mij? Waneer mocht je een thuistest doen van het ziekenhuis? Iig zie ik een zeer dikke positieve test
Oooo meiden ik vind het zo spannend! Jullie geven me wel weer wat hoop dat ik hier na 2 jaar ook eens iets mag neerzetten zeg! Ze hebben niks gezegd over thuis testen, alleen dat ik woensdag voor een bloedtest mag komen als ik niet ben gaan menstrueren. Ik laat weten wat daar uitkomt!
Ik zie het ook! Licht, maar duidelijk! Voorzichtig gefeliciteerd en heel veel sterkte met wachten tot woensdag! Spannend hoor!
Zoals beloofd een update: vanochtend bloed laten trekken en ben net gebeld.. Hcg van 108, wat niet zo hoog is als ze graag zien (150). Volgende week moet ik nog een keer bloed laten trekken. Ik heb gevraagd of ik een grote kans heb dat het nog mis gaat, en ze zei dat ik gematigd positief mocht zijn. Met als resultaat van ik me nu best zorgen maak. Zucht
Gefeliciteerd!!! En wb de waarde, de 1 maakt sneller hcg aan dan de ander, laat je niet van de wijs brengen!!! Jij bent zwanger!!
Gematigd positief... wat is dat nou voor flauwekul! Lekkere dame die dat tegen je zegt.. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Van mij gewoon een gefeliciteerd hoor!