ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AmberS, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi Dames,

Even een vraag:

Ik ben sinds 14 oktober gestopt met de pil, gebruikelijke onttrekkingsbloedingen gehad, en nu komt dan straks de 1e echte menstruatie. Ik heb ovulatietesten gehaald, omdat ik graag m'n ei wilde vinden, om zo misschien gerichter te kunnen klussen.

Ik ben er maar vanuit gegaan dat ik een regelmatige cyclus had, net als voor mijn pil gebruik.
    Ik zou dan dus deze week moeten beginnen met testen (sensitest ovu. testen)

Gister was de ovulatietest 1 streep, en verder duidelijk wit. Vandaag
    staat er duidelijk een 2e lichte streep bij, wat volgens Sensitest betekend dat je NOG geen LH-piek hebt. Betekend dit dan dat hij waarschijnlijk morgen moet gaan knallen? Dus 2 duidelijke strepen? Want dan zou ik al heel snel mn ei hebben gevonden, dat zou wel echt super zijn. Daarnaast heb ik veel dun wit slijm.

Bijgevoegde bestanden:

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik denk dat ie overmorgen gaat knallen. Waar heb je deze eigenlijk vandaan met die ovulatiekaart? Dat is wel handig zo...

3. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb deze testen online besteld bij Sensitest!

Krijg je deze kalender er gratis bij. Tenminste ik wel haha :)
    Is wel heel handig, want daardoor kan ik eerdere testen makkelijk vergelijken.

Hoop wel dat 'ie morgen of overmorgen gaat knallen, zou echt fijn zijn..:)

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Je eitje komt inderdaad mooi op tijd :D Veel plezier met klussen!!

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Bij mij liepen ze ook eerst op. Ik dacht dat ik op CD23 mijn ei had.. Maar ik zit nu op dag 39 en heb 't weekend pas mijn ei gehad. Terwijl ze elke keer wat donkerder werden en dan weer lichter. Gewoon goed door blijven testen. Desnoods al je testen deze ronde opmaken.
    Succes!!

6. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Haha dankjewel! :)

7. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    @xElles: Ja daarom stelde ik de vraag ook, want dat is best gek eigenlijk toch? Je zou zeggen dat als 'ie oploopt, hij ook dan moet gaan knallen

't enige wat ik kan doen is blijven testen denk ik, en dan kom ik er vanzelf achter..

Ik hoop echter dat hij morgen of overmorgen knalt, maar goed het gebeurd dus ook vaak genoeg dat er een tweede streep komt, en de dag daarna bijv. weer niks.!

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ja precies!
    En bij mij was ie dus echt donker op dag 23.. nou, wij klussen natuurlijk :D En op dag 24 en 25 was er bijna niets meer te zien, dus ik ben toen gestopt met testen.
    Tegen de tijd dat ik zou kunnen testen (dit weekend dus) waren mijn zwtesten negatief. Ik besloot nog eens een ovu test te doen (geen idee waarom haha!), en deze waren tot mijn verbazing donker!! Dus nog even door getest en ik had 2,5 dag positieve testen, en nu zijn ze weer lichter. Dus ik denk/hoop dat m'n ei het weekend geweest is! :)

Hopelijk komt die van jou ook snel!!

9. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Huh maar dat is toch vreemd! Hij gaf dus eigenlijk bij jou 2x een LH-piek aan! Dag 23, en dit weekend zeg maar!

Maar is het zo dat als bijv. morgen heel donker test (dus LH-piek) dat ik dat 2x daarna ook nog moet testen?
    Ik dacht dat je 1x een LH-piek test..

:)

10. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Oke nu nog even een rare vraag:

Ik had straks echt gewoon heel veel dikke prop slijm wat er uit kwam, ik kon 't helemaal uit elkaar trekken, draderig. Sorry 't klinkt vies,

maar is dat nou een teken van vruchtbaarheid?

Je leest zoveel door elkaar.. of is 't voor iedereen anders?
    Aangezien ik naar m'n ovulatietesten kijk zou 't heel gek zijn als mn ei al geweest zou zijn

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Amber, normaal heb je inderdaad 1 x een LH piek per cyclus en krijg je ook 1 keer of hooguit 2 keer (2 dagen achter elkaar) een positieve ovulatietest. Wat Elles aangeeft dat is meer uitzondering op de regel eigenlijk, maar natuurlijk... alles kan.

Ongeveer 4 dagen voor mijn eisprong tot aan mijn eisprong kreeg ik ook meer afscheiding, dit was doorzichtig.. maar verder nooit op gelet of het ook draderig was ofzo.

Deel Deze Pagina