18 januari m'n allerlaatste twee cryo's teruggeplaatst gekregen op dag 2. Allebei b kwaliteit. Een 2 en 4 cellige. Heb 5000 pregnyl gespoten op 14 januari. Nu teste ik afgelopen zaterdag om te zien hoeveel pregnyl nog in zat, gisteren werd hij iets donkerder en vanavond weer donkerder. Zit nu 3 dagen voor nod. Foto, bovenste van net, de middelste van gisteren en de onderste van zaterdag. Zien jullie ook het verschil?? Volgens mij stijgt hij.
De bovenste is zeker donkerder. Ik heb verder een verstand van pregnyl maar dan zouden de testen lichter moeten worden toch? Als het daar aan zou liggen? Ik denk dus goed nieuws
Ik zie hem ook donkerder worden! Je schrijft dat het je laatste 2 cryo's zijn... het is je dus ENORM gegund! Op naar een mooie CB digital over een paar dagen. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Wow, ze lopen echt heel mooi op! En je bent nu al 13 dpo, toch? Ik zeg geen twijfel meer mogelijk, je bent op dit moment in ieder geval zwanger! Ik ga heel hard voor je duimen dat het een plakkerdje is (of misschien wel twee)!!
Nana33, nee 11 dpo. Zaterdag 18 januari terugplaatsing gehad en dat was 2 dpo. Pregnyl is nu wel 13 dagen terug.