Dag meiden. Een roze lijntje op een zwangerschapstest is allemaal nieuw voor mij. Gisteren getest gewoon voor de fun want ik dacht zeker dat hij omowit ging zijn. Verbaasd was ik dan ook dat ik een lichtroze lijntje zag, niet eens een tuurlijn, maar echt lichtroze. En manlief zag het ook! Dat was op de dipstick. Dan maar met dezelfde urine die ik opgevangen had een actiontest gedaan, en daar kwam ook traagjes een lijntje op. Hieronder zie je eerst mijn action test van gisteren, dat was 12 dpo (of 11 dpo als ei een dag later was). Daaronder zie je een rijtje Sensitesten zwangerschapstesten die ik gratis bij een bestelling ovulatietestjes kreeg. Van boven naar onder zie je eerst van dinsdag, dat was 9 dpo (of 8 dpo) en die is omowit. In het midden staat de test van gisteren (12 of 11 dpo). De onderste is die van zopas (13 of 12 dpo). Ik vind dat hij oploopt. Is hij roze genoeg? In het echt zie je mooi een even breed en een roze lijntje. Ik ben zo onzeker Ga elk uur wel 'broekloeren' zodat jullie dat zo mooi verwoorden hihi. Het duurde vooral lang voordat de roze achtergrond weg was bij de dipsticks, maar na enkele minuten zag ik al een lijntje verschijnen tussen het roze door. Wat vinden jullie? Positief/roze genoeg voor 12/13 dpo? Ik ben onzeker want ik voel eigenlijk niet veel. Heb 1 x bloedend tandvlees gehad deze week en bij een toiletbezoek voelt het was gevoelig in der onderbuik en liezen. Voor de rest merk ik voorlopig niet veel.
Oja, mijn banner klopt niet helemaal. Vorige ronde had ik een LF van 10 dagen. Ik wist niet zeker of ik 10 dagen kon aanhouden, dus dan maar het gemiddelde van 10 en 14: 12 genomen. En voor de fun gisteren ook even een ovutestje gedaan en dit was het resultaat. Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar bij mij dus een tamelijke knaller.
Bedankt voor jullie reacties. Kan het nog niet goed bevatten. Ik durf het niet te geloven want ik voel me echt niet zwanger
Je testen zien er mooi uit hoor en wat je hier boven omschrijft zo voelt pril zwanger zijn voor mij Gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Ik ben nu 16 weken en op een groeiende buik na voel ik niks. Zegt dus niks! Geniet ervan!
Dit is duidelijk positief meid! Proficiat en geniet er maar van. Kzou blij zijn als ik amper kwaaltjes heb bij een volgende zwangerschap. Ga je nog een CB digital doen?
Bedankt voor al jullie reacties. Laatste test voor vandaag. Nu begin ik 't lichtjes geloven. Raar gevoel om een streepje te zien maar niks te merken! Helaas geen digitale test gevonden daarnet in kv met "zwanger", enkel + / - en die wou ik niet. k2v5 van zopas, zonder speciaal weinig te drinken of plas op te houden:
Een laatste keer spammen. Amai ik blijf testdrang hebben. Morgen afspraak maken voor eerste controle. Bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Ik heb eindelijk mijn banner durven veranderen hihi. De k2v5 van vandaag hieronder was eerst lichter dan die van gisteren, maar toen hij goed droog was (na de foto...) was hij even donker als gisteren en wat dikker. Oef *blaast wat zwangerschapsstof naar iedereen die het nodig heeft!* Succes dames.