Dank je wel! Ben enorm blij dat ik em gevonden heb. Is het dan nog zinvol om straks nog eens te testen? Of kan ik beter gewoon stoppen en nu gewoon seksen?
Bij mij is hij soms 3 dagen positief en dan springt hij vaak pas eind 2e of 3e dag. Dus ik zou even doortesten en elke dag 1 keer klussen.
Nou, ik heb nog even doorgetest en hij is nu weer iets lichter. Maar betekend dat dan dat mijn ovulatie al is geweest? Of kan het zo zijn dat als ik morgen weer test en hij is weer donkerder, dat de vorige test dan toch nog niet helemaal goed was ofzo? Of kan dat niet? Wat denken jullie ervan?
Soms kan je ei pas dagen na je positieve test springen! Iemand die prof is in temp en ovutesten zei da vb bij de action testen vaak dames hun ei pas springt na 4 dagen dus blijven klussen zou ik zeggen!!!!
Haha, ja, okay, dat doen we. Maar die test van gisteren betekend dus wel sowieso dat er een eisprong aan zit te komen?? Het kan niet zo zijn dat je zo duidelijk positief test, zonder eisprong?
Oja!!! Ik kijk verkeerd om , bij mijn testen zit de test streep links haha. Bij mij springt m'n ei na 12 uur ook bij de action testen... Soms is het wel zo dat je een hoge lh piek hebt maar geen eisprong.. Maar in de meeste gevallen springt hij gewoon
Vet raar! Als ik nu op die test van gisteren kijkt, is hij wel gewoon donkerder dan de controle streep. Terwijl gisteren op de foto niet! Vreemd toch? Ik ga nu zo weer even een testje doen denk ik...