Hallo Dit is de eerste keer dat ik werk met ovulatie testen. Ik ben vanaf dag 6 al bezig. Vandaag de 11e dag en zie een licht streepje zien jullie het ook?
Ja ik zie ook een streepje. Zelf gebruik ik de dipsticks van Sensitest dus heb geen ervaring met deze test. Is dit het eerste streepje dat je ziet of had je eerder ook al een vaag streepje? Mijn ervaring is dat het streepje steeds duidelijker wordt en meestal rond dag 14 het duidelijkst. Dan is de eisprong.
Oké dankjewel. Voorheen deed ik het via mbk app maar die gaf altijd dag 5.6 en 7 aan voor eisprong. Dus rond die dagen deden we klussen en daarna niet meer. Het streepje word nu steeds duidelijker gisteren was ie erg vaag
Het streepje moet zo goed als even donker zijn als de controle streep. Dan is de test positief en komt je eisprong er binnen 48u aan!
Inderdaad. Deze test is dus nog niet positief... Je moet doortesten tot de teststreep even donkerder, of donkerder is als de controlestreep. Succes!
Nee dat snapte ik maar wel onderweg toch?? Ik zie een streepje maar de vraag is vooral jullie ook want ik wil het graag zien
Het kan zijn dat je ei er aan komt, maar kan ook zijn dat je altijd zo'n streepje op de ovu testen hebt.
Ik pies altijd streepjes op ovulatie testen... en cyclusdag 1 is de eerste dag van je menstruatie waarop je echt rood bloed verliest. .
hoe is het inmiddels met je ovulatietesten? Bij mij was hij vandaag OMOWIT... Pfffff Geen positieve test gehad...