Hallo dames, Op de één of andere manier heb ik me er even bij neer gelegd dat ik niet zo snel zwanger ben als dat ik graag zou willen. Ik weet dat het bij de één langer duurt dan bij de ander. Ik zit nu in ronde 5 en heb het er moeilijk mee gehad dat zoveel mensen om me heen zwanger raakten. Afgelopen maand heb ik Primolut geslikt om mijn menstruatie uit te stellen op vakantie. Nou lees je hier veel verhalen over dat je cyclus hiervan in de war raakt. Ik ben vandaag toch maar begonnen met ovulatietesten. En tot mijn verbazing was de streep toch wel redelijk zichtbaar. Ik weet dat dit geen knaller is maar ik was blij om iets te zien. Wel vraag ik me af of de knaller al geweest is of dat deze nog zou komen. Wat denken jullie? Groetjes
Met 1 test kan je niet zeggen of je de knaller al gehad hebt of dat die nog moet komen. Gewoon morgen weer rond dezelfde tijd een test doen en dan kijken of het lijntje lichter of donkerder wordt, is het precies hetzelfde, dan overmorgen weer een test doen. Totdat je ziet dat het lijntje begint te veranderen. Dan weet je pas of je eisprong nog moet komen of dat je het al gehad hebt. Succes!
Dat is dus het nadeel omdat ik onregelmatig werk. Morgen ben ik aan het werk rond dit tijdstip. Normaal gesproken test ik altijd met ovulatietesten. Ik heb bijna altijd een heel licht streepje maar nooit zo'n één als dit (tenzij mijn eisprong eraan komt of net is geweest).
Lieve Vlinder, wat een gedoe met die testjes he? Ik word/werd er ook niet goed van. Ik weet dat je nog geen knaller hebt omdat ie even donker of nog donkerder moet zijn. Dat heb ik nu wel geleerd ondertussen Dus doortesten.
Als je dat denkt en zeker weet zou ik stoppen met testen en afwachten? Ik heb hem ein-de-lijk gekregen gisteren. Dacht ook dat ik hem gehad had maar toch niet, langere cyclus maar kan voorkomen als je de prikpil eerst een half jaar heb gehad en daarna 2 maanden de gewone pil. Ik moet nog 2 weken wachten nu kijken of het gelukt is. Op welke dag zit je in je cyclus?
Ben blij dat ik vandaag nog even heb getest. De testjes zijn nu op maar volgens mij is dit (bijna) een knaller? De bovenste is van zojuist.