Hallo meiden, Ik vroeg mij af of je bij de digitale CB ook zo de cassette dus de streepjes mag aflezen? Denk het niet he? Maar waarom dan staat daar een tweede streep?
Volgens mij verschijnen er altijd 2 streepjes,google maar eens. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/417650-digitale-cb-test-zegt-niet-zwanger-maar-twee-streepjes.html
Er verschijnt altijd een 2e streepje op de CB Digital. Waarom ?? Geen idee, ik heb nooit de moeite genomen dit bij hun na te vragen. Als je graag streepjes wil turen, kan je beter een gewone streepjestest doen.
Wat vreemd, in het Amerikaans zeggen ze mag geen streepje verschijnen, een tweede en meiden en dames die de test in het Nederlands hebben gedaan zeggen verschijnen altijd twee streepjes. Ga wel even met Clear Blue bellen is denk even beter.
Dat mag ook niet bij al die andere testen die toch ook een indrooglijntje geven of een licht streepje. Maar idd even bellen en anders gewoon een kv test doen. Succes
Hahaha, er zijn geen Nederlands sprekenden aanwezig, probeer het in het Engels nu... ze vraagt t na...
Oke, ze heeft het gevraagd aan een collega die de testen heel goed kent en nee je kan ze niet aflezen. Je moet echt aflezen bij de screen. Zijn we ook weer over uit
Ja, mijn man is naar de kruidvat die eerst gesloten was ivm verbouwing. Volgens mij is ie nu open hoor ik dalijk wel. Die andere test is de prullenbak ingegaan. Laatste pakje ga ik halen van 2v5 en dan sluit ik hierbij de testjes hoor. Genoeg getest dan. En dan ga ik wachten op mijn menstruatie, zal het dan echt liggen aan nog gevolgen van het stoppen van de pil. Weet ook niet waar ik ben in mijn cyclus.
Ik zal er een foto van maken iig en hier plaatsen zodra ik de test heb gedaan als de winkel werkelijk open is dan.
Ik zie in je ondertekst dat je zwanger bent en morgen je eerste echo krijgt! Oh wat heerlijk, en alsnog gefeliciteerd! Spannend hoor
De eerste foto is van 4 minuten ongeveer en de foto die als tweede is geupload met 5 minuten ongeveer. In het echt zie ik een licht streepje, maar dat is niet voldoende. Ik wacht mijn menstruatie wel af. Krijg het niet eens op de foto dat streepje denk ik :x Tja, drogen zegt men wel eens maar duurt nog 20 minuten. Kijken of ie duidelijker wordt maar eigenlijk na 5 minuten mag je hem ook niet meer aflezen las ik in de bijsluiter... Leg me er gewoon bij neer. Afwachten op mijn menstruatie maar!
Maak over een uur nog maar eens een foto en post die dan? En bekijk mijn onderwerp maar eens http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/598295-test-reactie-tijd-kv-2-voor-5-a.html
De kv test kun je na 20 min nog aflezen.. of je sloopt hem en kijkt wanneer al het roze is doorgelopen, dat duurt vaak heel lang. Spannend
ik heb de rest niet gelezen hoor, maar dit soort topics met alle respect hoor zal ik nooit begrijpen, je doet een digitale test om letters te zien lijkt mij en als daar staat niet zwanger dan kan dat 2 dingen betekenen A je bent niet zwanger of B je heb te vroeg getest, ik snap dan nooit dat je de behoefte krijgt om die letters te negeren om vervolgens te kijken of er streepjes staan en je daar over gek te laten maken. doe een digitale test als je letters wilt zien doe een streepjes test als je turen wilt. vrij simpel lijkt mij
en je kruitvat zie ik nog niets op helaas maar het klopt wel dat de kruidvat laatste tijd langere indroogtijd heeft, echter moet er wel binnen 5 minuten een tuurstreepje staan die donkerder wordt naarmate hij opdroogt