Hallo! Ik ben nieuw hier, een korte voorstelling =). Mijn naam is Chantal, 25 jaar jong en samenwonend met mijn vriend! Vorig jaar is hij geopereerd om een herstel operatie van sterelisatie te ondergaan. Dit is met succes geweest, resultaten zijn beter dan goed! Goed, nu zijn we dus bezig om zwanger te worden en sinds deze maand gebruik ik de ovu testen. Ben erg vroeg begonnen, dag 13 ofzo ( voor de zekerheid, mijn cyclus is tussen de 30 en 32 dagen )maar ik heb een vraag, : Eergisteren was mijn ovulatietest ontzettend duidelijk, maar gister en vandaag.. nou zie de bijlage. Wat betekend dit? Want ik heb dus het idee dat eergisteren mijn piek was en hebben we gisteren gemeenschap gehad( hoop dat dat nog optijd was ). Iemand een idee wat dit vandaag zou kunnen betekenen of is dit gewoon echt negatief?
Deze is negatief streep moet net zo donker of donkerder zijn dan controle streep plus als je dat dan heb je eitje binnen 24-48 uur springt alleen is positieve ovulatie test geen garantie dat je eitje springt
Ah oke, dat was dus eergister wel het geval. Bedankt voor je antwoord! Ik ben dus nog niet zo bekend met deze testen, en ik dacht als er alleen 1 streep stond dat deze negatief was. Echter is het dus ook negatief als deze tweede streep vele malen minder zichtbaar is. Nogmaals bedankt